loading...

نایس موزیک

,    ,    دانلود آهنگ من که عاشقت شدم,    اکورد اهنگ عشقمون خاصه,    دانلود آهنگ برگرد ناصر زینعلی,    دانلود اهنگ شاد ناصر ز

حسین بازدید : 31 شنبه 30 شهریور 1398


,   

,    دانلود آهنگ من که عاشقت شدم
,    اکورد اهنگ عشقمون خاصه
,    دانلود آهنگ برگرد ناصر زینعلی
,    دانلود اهنگ شاد ناصر زینعلی
,    دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی
,    دانلود اهنگ های شاد ناصر زینعلی

,   

دلم می خواد با هم بگیم به همه عالم

که می خوایم هم و که عشقمون چقدر خاص

رو تو چه حساسم تو هم مینی واسم

چون نگاه تو نگاه من و میشناسه

وای مهربونم نمی تونم بی تو بمونم

وای تویی جونم دوست دارم تا آخرش از تو بخونم

من که عاشقت شدم کاش که بشی مال خودم

این همه دوست دارم مگه بس نیست

آخه من قوربونت برم گیرت افتاده دلم

حسی که بهت دارم عشقه حوس نیست

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید ناصر زینعلی بنام عشقمون خاص

♫♫♫♫♫♫

به این دوست داشته که تو قلب منه

دل من روشنه که می مونی واسم

وقتی که نزدیکتم هر بار

من عاشق ترم انگار

می خوام این حس بشه تکرار

همین احساسم همین احساسم

من که عاشقت شدم کاش که بشی مال خودم

این همه دوست دارم مگه بس نیست

آخه من قوربونت برم گیرت افتاده دلم

حسی که بهت دارم عشقه حوس نیست

♫♫♫♫♫♫

آهنگ ناصر زینعلی عشقمون خاص

♫♫♫♫♫♫

وای مهربونم نمی تونم بی تو بمونم

وای تویی جونم دوست دارم تا آخرش از تو بخونم

من که عاشقت شدم کاش که بشی مال خودم

این همه دوست دارم مگه بس نیست

آخه من قوربونت برم گیرت افتاده دلم

حسی که بهت دارم عشقه حوس نیست

دانلود با کیفیت 320 - 7.90 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.90 مگابایت

دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی بنام عشقمون خاص

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی بنام عشقمون خاص

 

 

http://pop-music.ir







برچسب ها دانلود آهنگ من که عاشقت شدم اکورد اهنگ عشقمون خاصه دانلود آهنگ برگرد ناصر زینعلی دانلود اهنگ شاد ناصر زینعلی دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی دانلود اهنگ های شاد ناصر زینعلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو