loading...

نایس موزیک

,    ,    متن اهنگ خواهش بدون من جایی نری,    متن اهنگ هرکی سمتش بیاد سریع دخلش میاد,    متن اهنگ غیرت کامی یوسفی,    متن اهن

حسین بازدید : 35 جمعه 08 فروردین 1399


,   
,    متن اهنگ خواهش بدون من جایی نری
,    متن اهنگ هرکی سمتش بیاد سریع دخلش میاد
,    متن اهنگ غیرت کامی یوسفی
,    متن اهنگ کامل کامی یوسفی غیرت
,    متن اهنگ کامی یوسفی این مرد
,    متن اهنگ هرکی سمتش بیاد با من طرف
,    متن اهنگ کامی یوسفی عکس
,    متن اهنگ کامی یوسفی عشق من
,    متن اهنگ کامی یوسفی غیرت
,    متن آهنگ

 

 

مشکل من از اونجا شروع شد ♫ که فهمیدن نقطه ضعفه منی♥♫

من رو تو بد حساسم اینو بدون ♫ خواهش ،بدون من هیچ جایی نری♥♫

مشکل من از اونجا شروع شد ♫ که دست گذاشتن رو انتخابم♥♫

بدون هر جا بری کنارت میام ♫ واسه غریبه ها یجوری ضد حالم♥♫

 

هر کی سمتت بیاد با من طرفه ♫ کاری میکنم بشه مرگش هدفش♥♫

هر کی سمتش بیاد با من طرفه ♫ چشم تو چشم جوری که بالا نیاد نفسه♥♫

آرزوش میشه ♫ سریع مرگش بیاد سریع مرگش بیاد♥♫

زین پس نبینم ♫ کسی سمتش بیاد♥♫







برچسب ها متن اهنگ خواهش بدون من جایی نری متن اهنگ هرکی سمتش بیاد سریع دخلش میاد متن اهنگ غیرت کامی یوسفی متن اهنگ کامل کامی یوسفی غیرت متن اهنگ کامی یوسفی این مرد متن اهنگ هرکی سمتش بیاد با من طرف متن اهنگ کامی یوسفی عکس متن اهنگ کامی یوسفی عشق من متن اهنگ کامی یوسفی غیرت متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو