loading...

نایس موزیک

,    دانلود آهنگ تو میخوای بری,    دانلود اهنگ مسعود جلیلیان اگه تو بری,    دانلود اهنگ تو میخوای بری رودل من.پا بذاری,    دانلود اهنگ تو می

حسین بازدید : 129 سه شنبه 26 شهریور 1398



,    دانلود آهنگ تو میخوای بری
,    دانلود اهنگ مسعود جلیلیان اگه تو بری
,    دانلود اهنگ تو میخوای بری رودل من.پا بذاری
,    دانلود اهنگ تو میخوای بری دل من تنها بزاری
,    اهنگ مسعود جلیلیان اگه تو بری دل من دیونه میشه
,    دانلود اهنگ مسعود جلیلیان نفس تو میخوای بری
,    اهنگ اگه تو بری دل من دیونه میشه
,    دانلود آهنگ جدید مسعود جلیلیان تو منه دوسم نداری
,    دانلود اهنگ تومنه دوسم نداری

,   



 

تو میخوای بری دلمو تنها بزاری

تو میخوای بری رو دلــــم پــا. بزاری

    تو میخـــوای بـری برای همیـــشه 

     این دلم من بشکنــی مثل شیشه

تو منه دوست نداری تو میخوای تنهام بزاری

رو دلمو پا بزاری

تو منه دوست نداری تو میخوای تنهام بزاری

رو دلمو پا بزاری

آهنگ نفس از مسعود جلیلیان دلمو میسوزونی

اگه تو بری دلمو من دیونه میشه  دیگه تا ابد

عاشق کسی نمیشه

    تو عشق منی پیش تو دیگه  غم ندارم

  نفس من با تو دیگه هیچی کم ندارم  

تو منه دوست نداری تو میخوای تنهام بزاری

رو دلمو پا بزاری

تو منه دوست نداری تو میخوای تنهام بزاری

رو دلمو پا بزاری

 

http://nakaman1.ir

دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها دانلود آهنگ تو میخوای بری دانلود اهنگ مسعود جلیلیان اگه تو بری دانلود اهنگ تو میخوای بری رودل من.پا بذاری دانلود اهنگ تو میخوای بری دل من تنها بزاری اهنگ مسعود جلیلیان اگه تو بری دل من دیونه میشه دانلود اهنگ مسعود جلیلیان نفس تو میخوای بری اهنگ اگه تو بری دل من دیونه میشه دانلود آهنگ جدید مسعود جلیلیان تو منه دوسم نداری دانلود اهنگ تومنه دوسم نداری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو