loading...

نایس موزیک

وقتی تو اینجا هستی،وقتی کنارمانگار غمی ندارم،انگار بهارمرعنا بگو می مونی همش کنارمآروم ندارموقتی تورو می بینم،شدی مثل ستارهآخه خبر نداری که دل من چه بی قرارهآخه خبر نداری که دل من در انتظارهبگو بگو می

حسین بازدید : 0 جمعه 15 اسفند 1399


وقتی تو اینجا هستی،وقتی کنارم
انگار غمی ندارم،انگار بهارم
رعنا بگو می مونی همش کنارم
آروم ندارم
وقتی تورو می بینم،شدی مثل ستاره
آخه خبر نداری که دل من چه بی قراره
آخه خبر نداری که دل من در انتظاره
بگو بگو می مونی کنارم که بی تو خستم
بیا بیا پیشم که بی تو دل شکستم
رعنایی بگو همیشه هستی کنارم
آخه من بی تو،من بی تو،آره من بی تو چی هستم
من بی تو مثل یه خوابه

بودنم بی تو محاله
عشق من بگو هستی همیشه
شبِ من بی تو سحر نمیشه
عشقم بگو می مونی با من همیشه
یه روز اگه نباشی بی تو چی می شه
رعنا بگو می مونی با من همیشه
نگو نمیشه ، نه
بگو بگو می مونی کنارم که بی تو خستم
بیا بیا پیشم که بی تو دل شکستم
رعنایی بگو همیشه هستی کنارم
آخه من بی تو،من بی تو،آره من بی تو چی هستم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو