loading...

نایس موزیک

X تکست آهنگ دست روی عکست میکشم X دانلود آهنگ زیبای دست روی عکست میکشم X دانلود آهنگ دست روی عکست میکشم X شعر آهنگ دست روی عکست میکشم X متن آهنگ دست روی عکست میکشم X دانلو

حسین بازدید : 47 جمعه 01 شهریور 1398
X تکست آهنگ دست روی عکست میکشم X دانلود آهنگ زیبای دست روی عکست میکشم X دانلود آهنگ دست روی عکست میکشم X شعر آهنگ دست روی عکست میکشم X متن آهنگ دست روی عکست میکشم X دانلود آهنگ غمگین X دانلود آهنگ محلی X آکورد آهنگ دست روی عکست میکشم X دانلود آهنگ دست روی عکست میکشم بهمراه متن X دانلود ترانه دست روی عکست میکشم X دانلود آهنگ شاد X دانلود آهنگ جدید دست روی عکست میکشم با لینک مستقیم X کد آهنگ پیشواز دست روی عکست میکشم همراه اول X دانلود آهنگ عاشقانه X کد آهنگ پیشواز دست روی عکست میکشم X کد آهنگ پیشواز دست روی عکست میکشم ایرانسل X دست روی عکست میکشم X دانلود آهنگ جدید دست روی عکست میکشم X دانلود آهنگ mp3 دست روی عکست میکشم X متن آهنگ X دانلود آهنگ کمیاب

 

متن آهنگ جدید پویا سالکی عکس

رو به منه یه عکس یادگاری از گذشته ها چقد شبیه شدی به فرشته ها
یادش بخیر اون روزا
با عکس تو شده هزار دفعه دردو دل کنم یه جوری حسمو منتقل کنم
با این بغض بی صدا , با این بغض بی صدا

با همه تنهاییمو باز همه دنیامیو گیرم که از یاده تو رفتم
باز دلم تنگه برات با همه بد تا کردنات تنها فقط خوبیتو گفتم , تنها فقط خوبیتو گفتم

شعر آهنگ جدید پویا سالکی عکس

دست رویه عکست میکشم چقد باهات حرف میزنم , بگو تو هم که میشنوی صدایه غمگینم
اما همین بسه برام که میرسه به تو صدام میفهمی باز به یادتم میونه شعرام , میون شعرام

با همه تنهاییمو باز همه دنیامیو گیرم که از یاده تو رفتم
باز دلم تنگه برات با همه بد تا کردنات تنها فقط خوبیتو گفتم , تنها فقط خوبیتو گفتم

رو به منه یه عکس یادگاری از گذشته ها

چقد شبیه شدی به فرشته ها

یادش بخیر اون روزا
با عکس تو شده هزار دفعه دردو دل کنم

یه جوری حسمو منتقل کنم
با این بغض بی صدا

با این بغض بی صدا

با همه تنهاییمو باز همه دنیامیو

گیرم که از یاده تو رفتم
باز دلم تنگه برات با همه بد تا کردنات

تنها فقط خوبیتو گفتم

تنها فقط خوبیتو گفتم

jenabmusic.com

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )

 

 







برچسب ها تکست آهنگ دست روی عکست میکشم دانلود آهنگ زیبای دست روی عکست میکشم دانلود آهنگ دست روی عکست میکشم شعر آهنگ دست روی عکست میکشم متن آهنگ دست روی عکست میکشم دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ محلی آکورد آهنگ دست روی عکست میکشم دانلود آهنگ دست روی عکست میکشم بهمراه متن دانلود ترانه دست روی عکست میکشم دانلود آهنگ شاد دانلود آهنگ جدید دست روی عکست میکشم با لینک مستقیم کد آهنگ پیشواز دست روی عکست میکشم همراه اول دانلود آهنگ عاشقانه کد آهنگ پیشواز دست روی عکست میکشم کد آهنگ پیشواز دست روی عکست میکشم ایرانسل دست روی عکست میکشم دانلود آهنگ جدید دست روی عکست میکشم دانلود آهنگ mp3 دست روی عکست میکشم متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو