loading...

نایس موزیک

X دانلود آهنگ امید علومی حق من نبود X کد آهنگ پیشواز امید علومی حق من نبود X دانلود آهنگ امید علومی حق من نبود به همراه متن X دانلود اهنگ جدید X کد آهنگ پیشواز امید علومی حق م

حسین بازدید : 46 یکشنبه 20 مرداد 1398
X دانلود آهنگ امید علومی حق من نبود X کد آهنگ پیشواز امید علومی حق من نبود X دانلود آهنگ امید علومی حق من نبود به همراه متن X دانلود اهنگ جدید X کد آهنگ پیشواز امید علومی حق من نبود همراه اول X دانلود آهنگ امید علومی حق من نبود بهمراه متن X دانلود آهنگ جدید امید علومی حق من نبود X دانلود آهنگ mp3 امید علومی حق من نبود X آکورد آهنگ امید علومی حق من نبود X متن آهنگ X متن آهنگ امید علومی حق من نبود X شعر آهنگ امید علومی حق من نبود X کد آهنگ پیشواز امید علومی حق من نبود ایرانسل X دانلود اهنگ X دانلود موزیک X تکست اهنگ X تکست آهنگ امید علومی حق من نبود X دانلود آهنگ زیبای امید علومی حق من نبود

 

حق من نبود خیانت به تو و عشق تو لعنت

به خدای آسمونا دارم از تو من شکایت

Bekhodaye Asemoona Daram Az To Man Shekayat

میخوام برم میخوام برم

Mikham Beram Mikham Beram

راه تو از من جدا شد گریه سهم قلب من شد

مثل برگ از تن شاخه دستم از دستت جدا شد

تو چه آسوون دل بریدی از منو هرچی که داشتم

واسه چشمای قشنگت مگه من چی کم گذاشتم

ترانه حقم نبود از امید علومی

یه تصمیمی گرفتم که برم

که تو رو تنهات بذارم

بی وفا

حق من نبود خیانت به تو و عشق تو لعنت

به خدای آسمونا دارم از تو من شکایت

Bekhodaye Asemoona Daram Az To Man Shekayat

میخوام برم میخوام برم

Mikham Beram Mikham Beram

 

bibakmusic.com







برچسب ها دانلود آهنگ امید علومی حق من نبود کد آهنگ پیشواز امید علومی حق من نبود دانلود آهنگ امید علومی حق من نبود به همراه متن دانلود اهنگ جدید کد آهنگ پیشواز امید علومی حق من نبود همراه اول دانلود آهنگ امید علومی حق من نبود بهمراه متن دانلود آهنگ جدید امید علومی حق من نبود دانلود آهنگ mp3 امید علومی حق من نبود آکورد آهنگ امید علومی حق من نبود متن آهنگ متن آهنگ امید علومی حق من نبود شعر آهنگ امید علومی حق من نبود کد آهنگ پیشواز امید علومی حق من نبود ایرانسل دانلود اهنگ دانلود موزیک تکست اهنگ تکست آهنگ امید علومی حق من نبود دانلود آهنگ زیبای امید علومی حق من نبود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو