loading...

نایس موزیک

آهنگ همون امیرم امیر نعیمی       چی شده اون کیه که داره جامو میگیره بگو چی شده چرا اون پیشت میشینه بگو حرف بزن چشات داره جونمو میگیره بوی عطر تند لعنتیت از این خونه نمیره  

حسین بازدید : 53 پنجشنبه 01 فروردین 1398

آهنگ همون امیرم امیر نعیمی

 

 

 

چی شده اون کیه که داره جامو میگیره بگو چی شده چرا اون پیشت میشینه

بگو حرف بزن چشات داره جونمو میگیره بوی عطر تند لعنتیت از این خونه نمیره

 

چی شده من دارم آتیش میگیرم از دوریت میمیرم ولی همون امیرم

چی شده من دارم دیوونه میشم نیستی تو پیشم انگاری پیر میشم

 

 

تکست آهنگ همون امیرم امیر نعیمی

 

شدم یه عصبی تند و مغرور من همونم امیرم ولی یکمی محدود

 

 

 

 

همه رو از خودم رنجوندمو کسی رو ندارم برسه به دادمو

 

ولی هنوزم با قدرت میخونم خوبی نمیدونم که همون دیوونم

چی شده فقط بگو چرا رفتی چی شد که دور شد یهو خوشبختی

 

چی شده من دارم آتیش میگیرم از دوریت میمیرم ولی همون امیرم

چی شده من دارم دیوونه میشم نیستی تو پیشم انگاری پیر میشم

 

چی شده من دارم آتیش میگیرم از دوریت میمیرم ولی همون امیرم

چی شده من دارم دیوونه میشم نیستی تو پیشم انگاری پیر میشم

 

چی شده من دارم آتیش میگیرم از دوریت میمیرم ولی همون امیرم

چی شده من دارم دیوونه میشم نیستی تو پیشم انگاری پیر میشم







برچسب ها متن آهنگ متن آهنگ همون امیرم امیر نعیمی Download Music دانلود آهنگ جدید همون امیرم امیر نعیمی دانلود آهنگ بیکلام همون امیرم امیر نعیمی همون امیرم امیر نعیمی کد آهنگ پیشواز همراه اول همون امیرم امیر نعیمی کد آهنگ پیشواز ایرانسل همون امیرم امیر نعیمی دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ همون امیرم امیر نعیمی با کیفیت 320 دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو