loading...

نایس موزیک

,    دانلود آهنگ زندگی بی چشم تو رنج و عذابه,    زندگی بی چشم تو رنج و عذابه عبدالوهاب شهیدی,    اون نگاه گرم تو جام شرابه احسان کرمی,    دا

حسین بازدید : 2676 دوشنبه 14 مرداد 1398



,    دانلود آهنگ زندگی بی چشم تو رنج و عذابه
,    زندگی بی چشم تو رنج و عذابه عبدالوهاب شهیدی
,    اون نگاه گرم تو جام شرابه احسان کرمی
,    دانلود اهنگ دروغ این زندگی اسیری تو بندگی
,    آهنگهای قدیمی رضا سقایی
,    اهنگ لری زندگی بی تو همش درویه
,    دانلود آهنگ های عبدالوهاب شهیدی
,    دانلود اهنگ لری زندگی بی تو همش درویه

,   

 

 

رضا سقایی زندگی بی چشم تو

http://musickordi.com

 

متن آهنگ زندگی بی چشم تو رضا سقایی :

او سیل خمار تو جوم شراوه
( اون نگاه خمار تو جام شرابه) 


زنه ای بی چش تو درد و عذاوه
(زندگی بی چشم تو درد و عذابه)


آهِ مِه ترسم شووی دامنت بییره 
(آه من ترسم شبی دامنت بگیرد)


وا دلم بازی نَکو عاشقو اسیره، ترسم بمیره 
(با دلم بازی نکن عاشق و اسیره، میترسم بمیره)


زنه ای بی چش تو درد و عذاوه
(زندگی بی چشم تو درد و عذابه)


نازه‌نینم نازارم دردمو دوا کن
(نازنینم ناز من درد منو دوا کن)


یا وفا کن با دلم یا دل مرا رها کن
(یا وفا کن با دلم یا من را رها کن)


زنه ای بی چش تو درد و عذاوه
(زندگی بی چشم تو درد و عذابه)


مه‌شکنی شیشه‌ی دلوم قدرشه نه‌ونی
(میشکنی شیشه دلم قدرشو نه‌ونی)


با همه مهربونی با دل مه نامهربونی
(مهربونی با همه با من و دل من نامهربونی)


زنه ای بی چش تو درد و عذاوه
(زندگی بی چشم تو درد و عذابه)

 

 

 

دانلود آهنگ 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ زندگی بی چشم تو رنج و عذابه زندگی بی چشم تو رنج و عذابه عبدالوهاب شهیدی اون نگاه گرم تو جام شرابه احسان کرمی دانلود اهنگ دروغ این زندگی اسیری تو بندگی آهنگهای قدیمی رضا سقایی اهنگ لری زندگی بی تو همش درویه دانلود آهنگ های عبدالوهاب شهیدی دانلود اهنگ لری زندگی بی تو همش درویه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو