loading...

نایس موزیک

دانلود آهنگ هوای دل از کامران مولایی و آرش دلفان کیفیت 320,متن ترانه هوای دل از کامران مولایی و آرش دلفان,دانلود اهنگ ایرانی,Download New Music,تکست آهنگ هوای دل از کامران مولایی و آرش دلفان,کد آهنگ پ

حسین بازدید : 41 پنجشنبه 19 مهر 1397

دانلود آهنگ هوای دل از کامران مولایی و آرش دلفان کیفیت 320,متن ترانه هوای دل از کامران مولایی و آرش دلفان,دانلود اهنگ ایرانی,Download New Music,تکست آهنگ هوای دل از کامران مولایی و آرش دلفان,کد آهنگ پیشواز ایرانسل هوای دل از کامران مولایی و آرش دلفان,دانلود بهترین آهنگها,دانلود آهنگ جدید,دانلود متن اهنگ هوای دل از کامران مولایی و آرش دلفان,دانلود ترانه هوای دل از کامران مولایی و آرش دلفان,Iranian Music,کد آهنگ پیشواز همراه اول هوای دل از کامران مولایی و آرش دلفان,کد آوای انتظار همراه اول هوای دل از کامران مولایی و آرش دلفان,دانلود موزیک هوای دل از کامران مولایی و آرش دلفان,دانلود آهنگ هوای دل از کامران مولایی و آرش دلفان ریمیکس Remix,دانلود  هوای دل از کامران مولایی و آرش دلفان,دانلود آهنگ 97 ,دانلود آهنگ هوای دل از کامران مولایی و آرش دلفان,دانلود رایگان اهنگ هوای دل از کامران مولایی و آرش دلفان,mp3 هوای دل از کامران مولایی و آرش دلفان,دانلود موزیک جدید, هوای دل از کامران مولایی و آرش دلفان اهنگ جدید,دانلود آهنگ زیبا,متن موزیک هوای دل از کامران مولایی و آرش دلفان,Text Music & Download music,متن آهنگ هوای دل از کامران مولایی و آرش دلفان,دانلود اهنگ گلچین شده,

دانلود آهنگ جدید هوای دل از کامران مولایی و آرش دلفان

متن آهنگ

دوباره دل هوای با تو بودن کرده
نگو این دل دوریه عشقتو باور کرده
دل من خسته از این دست به دعاها بردن
همه ی آرزو هام با رفتن تو مردن
حالا من یه آرزو دارم تو سینه
که دوباره چشم من تورو ببینه

دانلود آهنگ هوای دل از کامران مولایی و آرش دلفان

حالا من یه آرزو دارم تو سینه
که دوباره چشم من تورو ببینه
واسه پیدا کردنت تن به دل صحرا میدم
آخه تو رنگ چشات هیبت دنیارو دیدم
توی هفت تا اسمون تو تک ستاره ی منی
بخدا ناز دو چشماتو به دنیا نمیدم
حالا من یه آرزو دارم تو سینه
که دوباره چشم من تورو ببینه

 

http://nakaman.net







برچسب ها دانلود آهنگ هوای دل از کامران مولایی و آرش دلفان کیفیت 320 متن ترانه هوای دل از کامران مولایی و آرش دلفان دانلود اهنگ ایرانی Download New Music تکست آهنگ هوای دل از کامران مولایی و آرش دلفان کد آهنگ پیشواز ایرانسل هوای دل از کامران مولایی و آرش دلفان دانلود بهترین آهنگها دانلود آهنگ جدید دانلود متن اهنگ هوای دل از کامران مولایی و آرش دلفان دانلود ترانه هوای دل از کامران مولایی و آرش دلفان Iranian Music کد آهنگ پیشواز همراه اول هوای دل از کامران مولایی و آرش دلفان کد آوای انتظار همراه اول هوای دل از کامران مولایی و آرش دلفان دانلود موزیک هوای دل از کامران مولایی و آرش دلفان دانلود آهنگ هوای دل از کامران مولایی و آرش دلفان ریمیکس Remix دانلود هوای دل از کامران مولایی و آرش دلفان دانلود آهنگ 97 دانلود آهنگ هوای دل از کامران مولایی و آرش دلفان دانلود رایگان اهنگ هوای دل از کامران مولایی و آرش دلفان mp3 هوای دل از کامران مولایی و آرش دلفان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو