loading...

نایس موزیک

    ,    دانلود آهنگ نزار زندگی برام سخت بشه,    نذار زندگی برام بیشتر ازین سخت بشه,    دانلود اهنگ نمیدونی از دست خیابونا چی میکشم, &n

حسین بازدید : 19 یکشنبه 13 مرداد 1398

   
,    دانلود آهنگ نزار زندگی برام سخت بشه
,    نذار زندگی برام بیشتر ازین سخت بشه
,    دانلود اهنگ نمیدونی از دست خیابونا چی میکشم
,    دانلود اهنگ از اسمون سنگ بیاد حتی اگه جنگ بشه
,    از آسمون سنگ بیاد حتی اگه جنگ بشه
,    دانلود اهنگ جدید علی یاسینی جنگ
,    دانلود اهنگ نزار زندگی برام بیشتر ازین سخت بشه
,    دانلود اهنگ علی یاسینی جنگ
,    اهنگ نمیدونی از دست خیابونا چی میکشم با صدای دختر

,   

 

http://tabamusic.com

کاش بشه وقتی که داری ور میری با گوشیت دستت بره رو اسمم
کاش بشه آخر قصه برسم یه جایی که بگم دیدی تونستم
کاش بشه رات بخوره رد شی از این دور و ورا یه سری بهم بزنی
با اینکه خورد شدم دوست ندارم بشکنی تو میدونی گرده زمین
نزار زندگی برام بیشتر از این سخت بشه یه کم به خودت بیا فکر کنم وقتشه
از آسمون سنگ بیاد حتی اگه جنگ بشه دل من تو رو می خواد میدونی حقشه
نزار زندگی برام بیشتر از این سخت بشه یه کم به خودت بیا فکر کنم وقتشه
از آسمون سنگ بیاد حتی اگه جنگ بشه دل من تو رو می خواد میدونی حقشه

دانلود آهنگ علی یاسینی جنگ

نمی دونی از دست خیابونا چی میکشم اگه نیای کل این شهر رو به آتیش میکشم
تو کل این دنیا زورت به من رسید فقط اگه نیای به خدا میگم که نگذره ازت
بهش میگم دوست دارم شاید اون باور کنه شاید کاری کنه تا یه مریض و آدم کنه
دلم ازت واقعا پره دلت مثل یه آهن شده اول تویی آخر خودت
نزار زندگی برام بیشتر از این سخت بشه یه کم به خودت بیا فکر کنم وقتشه
از آسمون سنگ بیاد حتی اگه جنگ بشه دل من تو رو می خواد میدونی حقشه
دل من تو رو می خواد دل من تو رو می خواد

 

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ نزار زندگی برام سخت بشه نذار زندگی برام بیشتر ازین سخت بشه دانلود اهنگ نمیدونی از دست خیابونا چی میکشم دانلود اهنگ از اسمون سنگ بیاد حتی اگه جنگ بشه از آسمون سنگ بیاد حتی اگه جنگ بشه دانلود اهنگ جدید علی یاسینی جنگ دانلود اهنگ نزار زندگی برام بیشتر ازین سخت بشه دانلود اهنگ علی یاسینی جنگ اهنگ نمیدونی از دست خیابونا چی میکشم با صدای دختر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو