loading...

نایس موزیک

آهنگ اون وقتا سعید اسدیاون وقتا چه خوب بود که شور و شری داشتیمواسه خودمون بین سرها سری داشتیمانگار همه ابرا به زیر پرمون بودخورشید محبت چراغ رهمون بوداون وقتا چه خوب بود که بال و پری داشتیمواسه خودمون

حسین بازدید : 11 پنجشنبه 14 اسفند 1399

آهنگ اون وقتا سعید اسدی

اون وقتا چه خوب بود که شور و شری داشتیم
واسه خودمون بین سرها سری داشتیم
انگار همه ابرا به زیر پرمون بود
خورشید محبت چراغ رهمون بود
اون وقتا چه خوب بود که بال و پری داشتیم
واسه خودمون بین سرها سری داشتیم
انگار همه ابرا به زیر پرمون بود
خورشید محبت چراغ رهمون بود

پر خاطره شد شبای من و تو
آواز پرنده های عشقه حرف من و تو
من با تو پر از ترانه هستم
صد نغمه عاشقانه هستم
ای هم نفس عزیز خوبم
بی تو غمگین مثل یک غروبم
اسم تو ترانه و سرودم
اون وقتا چه خوب بود که صفا بود
بین من و تو مهر و وفا بود
اون وقتا چه خوب بود که تو بودی
انگار همه جا نور خدا بود







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو