loading...

نایس موزیک

,    دانلود آهنگ ببار باران وحید خراطها,    اهنگ ببار باران وحید خراطها,    متن اهنگ ببار باران وحید خراطها,    دانلود آهنگ جدید وحید خراطها

حسین بازدید : 35 جمعه 22 فروردین 1399


,    دانلود آهنگ ببار باران وحید خراطها
,    اهنگ ببار باران وحید خراطها
,    متن اهنگ ببار باران وحید خراطها
,    دانلود آهنگ جدید وحید خراطها به نام ببار باران
,    ببار بارون مجید خراطها
,    من بی تو خراب است حالم وحید خراطها
,    ببار باران شجریان
,    ببار باران خراطها
,    دانلود فول البوم وحید خراطها با لینک مستقیم
,    وحید خراطها بسه دیگه حرفی نزن
,    دانلود اهنگ جدید وحید خراطها ببار باران
,    وحید خراطها قلبم فدایت
,    اهنگ های وحید
,    دانلود آهنگ
,   

 

متن آهنگ وحید خراطها ببار باران

من بی تو خرابم از حالم هر شب
ببار باران ببار تمامم کن امشب ヅ♬

ببار که خسته ام ببار من عاشقم ببار ببار
کم آوردم ببار نبیند کسی اشکامو ببار باران ヅ♬

یادش نمیرود از یادم من بی او بیمارم بیمارم
قلبم میشکند در خوابم نمی آید نمی آید ヅ♬

✔✌♫♬♨⭐✔

یادش نمیرود از یادم چه حسرتهایی ماند در جانم

شاید رفته ام از یادش همش حرف بود حرفهایش

شعر آهنگ وحید خراطها ببار باران

طاقتم تمام ست بی تو امشب حلالم کن حلالم کن
عشقم تمام این روزا ترک خوردم شکسته ام ヅ♬

نیامدی یک بارم به خوابم بیتابم
نیامدی یک بارم به خوابم بیتابم ヅ♬

✔✌♫♬♨⭐✔

یادش نمیرود از یادم من بی او بیمارم بیمارم
قلبم میشکند در خوابم نمی آید نمی آید

یادش نمیرود از یادم چه حسرتهایی ماند در جانم
شاید رفته ام از یادش همش حرف بود حرفهایش

یادش نمیرود از یادم من بی او بیمارم بیمارم
قلبم میشکند در خوابم نمی آید نمی آید

یادش نمیرود از یادم چه حسرتهایی ماند در جانم
شاید رفته ام از یادش همش حرف بود حرفهایش

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ ببار باران وحید خراطها اهنگ ببار باران وحید خراطها متن اهنگ ببار باران وحید خراطها دانلود آهنگ جدید وحید خراطها به نام ببار باران ببار بارون مجید خراطها من بی تو خراب است حالم وحید خراطها ببار باران شجریان ببار باران خراطها دانلود فول البوم وحید خراطها با لینک مستقیم وحید خراطها بسه دیگه حرفی نزن دانلود اهنگ جدید وحید خراطها ببار باران وحید خراطها قلبم فدایت اهنگ های وحید دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو