loading...

نایس موزیک

    دانلود آهنگ دست من نیست از مهدی علیزاده پای رفتن نیست وقتی تو هستی وقتی از عشق کنارم خوب و سرمستی پای رفتن نیست وقتی میخندی وقتی چشماتو رو همه میبندی آخ بارون میباره نم نم عاشق همیم

حسین بازدید : 15 چهارشنبه 09 مرداد 1398

 

 

دانلود آهنگ دست من نیست از مهدی علیزاده

پای رفتن نیست وقتی تو هستی
وقتی از عشق کنارم خوب و سرمستی
پای رفتن نیست وقتی میخندی
وقتی چشماتو رو همه میبندی

آخ بارون میباره نم نم عاشق همیم و قلبم
میزنه واست عزیزم دلمو میبری کم کم

 

 
وقتی رو لباته لبخند میمرم واسه تو هر دم
تو باشی کنارم ارباب دور اون چشات میگردم

تکست آهنگ دست من نیست از مهدی علیزاده



شدی تموم دنیام غم از دلم زده پر
چه خوبه که شدی تو عشق اول عشق آخر
چه محشری به پا کرد دل دیوونه من
چه خوبه عطر موهات میپیچه توو خونه من

آخ بارون میباره نم نم عاشق همیم و قلبم
میزنه واست عزیزم دلمو میبری کم کم
وقتی رو لباته لبخند میمرم واسه تو هر دم
تو باشی کنارم ارباب دور اون چشات میگردم

دست من نیست که به چشات خیره ام
که به جز تو من از همه سیرم
دست من نیست که حال من خوبه
قلبم از عشقت هی داره میکوبه

آخ بارون میباره نم نم عاشق همیم و قلبم
میزنه واست عزیزم دلمو میبری کم کم
وقتی رو لباته لبخند میمرم واسه تو هر دم
تو باشی کنارم ارباب دور اون چشات میگردم

خط و نشون کشیدم آره به عشق تو رسیدم
من که تموم عمرم نه مثل تو ندیدم
چه بیقراره قلبم آروم نداره قلبم
وقتی میگم میخوامت کم نمیاره قلبم

آخ بارون میباره نم نم عاشق همیم و قلبم
میزنه واست عزیزم دلمو میبری کم کم
وقتی رو لباته لبخند میمرم واسه تو هر دم
تو باشی کنارم ارباب دور اون چشات میگردم

دانلود آهنگ جدید مهدی علیزادهبه نام دست من نیست
Download NewSong By Mehdi Alizadeh Called daste man nist

دانلود آهنگ با کیفیت 128 - (3.43 مگابایت)

دانلود آهنگ با کیفیت 320 - (8.41 مگابایت)

 

منبع بالموزیک







برچسب ها دانلود آهنگ دست من نیست از مهدی علیزاده متن آهنگ دست من نیست از مهدی علیزاده دانلود آهنگ جدید 98 دانلود آهنگ دست من نیست از مهدی علیزاده با کیفیت 320 دانلود آهنگ بی کلام دست من نیست از مهدی علیزاده دانلود آهنگ جدید دست من نیست از مهدی علیزاده لینک مستقیم دانلود ریمیکس دست من نیست از مهدی علیزاده کد آهنگ پیشواز دست من نیست از مهدی علیزاده برای همراه اول کد آهنگ پیشواز دست من نیست از مهدی علیزاده برای ایرانسل دانلود آهنگ دانلود آهنگ های مجاز ایرانی دانلود آهنگ جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو