loading...

نایس موزیک

    میمیرم بعد تو ولی بعد تویی که وجود نداره میمیرم بعد تو دیر و زود نداره چی بودم قبل تو چی شدم بعد تو پشت هم میبازم اونقدر سنگی که از تو بت میسازم می لرزه بی تو کل وجودم هنوزم بغضی ه

حسین بازدید : 56 شنبه 01 تیر 1398

 

 

میمیرم بعد تو ولی بعد تویی که وجود نداره

میمیرم بعد تو دیر و زود نداره

چی بودم قبل تو چی شدم بعد تو پشت هم میبازم

اونقدر سنگی که از تو بت میسازم

می لرزه بی تو کل وجودم هنوزم بغضی هستم که بودم

حال تو خوبه بعد این رفتن انگار فقط من مشکل تو بودم

می لرزه بی تو کل وجودم هنوزم بغضی هستم که بودم

 

حال تو خوبه بعد این رفتن انگار فقط من مشکل تو بودم

♫♫♫

میشکنه بغض تو بعد تو باز منو قلب دلخستمو

بی تو دیدن همه توی جمع اشکمو

فکر نکن می تونم اونقدر دیوونم نمی شه میدونم

بگو راهش چیه تو رو برگردونم

می لرزه بی تو کل وجودم هنوزم بغضی هستم که بودم

حال تو خوبه بعد این رفتن انگار فقط من مشکل تو بودم

می لرزه بی تو کل وجودم هنوزم بغضی هستم که بودم

حال تو خوبه بعد این رفتن انگار فقط من مشکل تو بودم

 

https://nicmusic.net/1395/06/boghz/

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







برچسب ها دانلود اهنگ هنوزم همون بغضی هستم که بودم دانلود اهنگ بغض میلاد بابایی ورژن ترکی دانلود آهنگ ترکی میمیرم بعد تو اهنگ بغض میلاد بابایی به زبان ترکی میلاد بابایی بغض ترکی دانلود اهنگ میلاد بابایی و الیاس دانلود ریمیکس اهنگ میلاد بابایی و الیاس دانلود ریمیکس ایچیمدکی دومان و بغض با صدای میلاد بابایی و الیاس یالچینتاش دانلود اهنگ میمیرم بعد تو به زبان ترکی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو