loading...

نایس موزیک

  هرچی نگات میکنم خسته نمیشم چی میگذره تو قلبم متوجه نمیشم از کجا اومدی توی زندگیم تو چی میدونی دربارم منم و یه قلب خسته که دائما شکسته پس راحت برو با مهربونیات و همه خوبیات این آدمِ خسته حال عا

حسین بازدید : 71 پنجشنبه 17 مرداد 1398

 

هرچی نگات میکنم خسته نمیشم چی میگذره تو قلبم متوجه نمیشم
از کجا اومدی توی زندگیم تو چی میدونی دربارم
منم و یه قلب خسته که دائما شکسته پس راحت
برو با مهربونیات و همه خوبیات این آدمِ خسته حال عاشقی نداره
انقد زخم خورده که دیگه واقعا هر چقدر خوب باشی فایده نداره

http://entermusic.ir

میگی چرا ساده از عشقمون گذشتی صد هزار بار بهت گفتم موقعش نیست
باز ادامه دادی خواستی پای من بمونی پای یه دیوونه موندن اصا درست نیست
دیگه الان هیج حسی تو دلم نیست انقد که قلبمو شکوندن دست خودم نیست
من میرم تا یکی مثل خودم نشی تو من میرم تا بهم نریزم زندگیتو
برو با مهربونیات و همه خوبیات این آدمِ خسته حال عاشقی نداره
انقد زخم خورده که دیگه واقعاً هر چقدر خوب باشی فایده نداره







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو