loading...

نایس موزیک

متن آهنگ قصه ی ما از ایمان آدرین اون روز نم نم بارون بود و جاده یکی با نگاهش دل دادهآغاز قصه ی ما چه ساده، با یک لبخند دنیای ما زیباتر میشهعاشقی راحت منا میشه آغوشت مثل رویا میشهحالا عشقم قلب تو

حسین بازدید : 51 سه شنبه 28 خرداد 1398
متن آهنگ قصه ی ما از ایمان آدرین

اون روز نم نم بارون بود و جاده یکی با نگاهش دل داده
آغاز قصه ی ما چه ساده، با یک لبخند دنیای ما زیباتر میشه
عاشقی راحت منا میشه آغوشت مثل رویا میشه

حالا عشقم قلب تو مال منه وقتی کنارمی بهترین حال منه
جدایی از تو لحظه محاله منه، کنارت از عشق همیشه کم میارم
با تو عزیز من غم دیگه ای ندارم تا ابد دیوونه وار خیلی دوست دارم

 

تکست آهنگ قصه ی ما از ایمان آدرین



حالا هر شب آغوشت مهمون دستامه
لبهات آروم روی لبهامه اشک شوق حلقه توو چشمامه
ای کاش بدونی من بی تو میمیرم
با همه ثانیه ها درگیرم بهونت رو پیش خدا میگیرم

حالا عشقم قلب تو مال منه وقتی کنارمی بهترین حال منه
جدایی از تو لحظه محاله منه، کنارت از عشق همیشه کم میارم
با تو عزیز من غم دیگه ای ندارم تا ابد دیوونه وار خیلی دوست دارم
منبع بالموزیک







برچسب ها کد پیشواز ایرانسل ایمان آدرین به نام قصه ی ما متن آهنگ ایمان آدرین به نام قصه ی ما دانلود آهنگ کمیاب دانلود آهنگ ایمان آدرین به نام قصه ی ما بیکلام دانلود آهنگ نایاب دانلود آهنگ ایمان آدرین به نام قصه ی ما Download New Music کد پیشواز همراه اول ایمان آدرین به نام قصه ی ما دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ Mp3 ایمان آدرین به نام قصه ی ما دانلود آهنگ ایمان آدرین به نام قصه ی ما کیفیت 320 دانلود ریمیکس ایمان آدرین به نام قصه ی ما دانلود آهنگ دانلود آهنگ درخواستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو