loading...

نایس موزیک

  ,دانلود آهنگ باران تویی ,دانلود آهنگ باران تویی آرمان گرشاسبی ,دانلود آهنگ باران تویی به خاک من بزن امیرحسین ,دانلود آهنگ باران تویی به خاک من بزن آرمان گرشاسبی ,دانلود آهنگ باران تویی امی

حسین بازدید : 27 دوشنبه 22 مهر 1398

 

,دانلود آهنگ باران تویی

,دانلود آهنگ باران تویی آرمان گرشاسبی

,دانلود آهنگ باران تویی به خاک من بزن امیرحسین

,دانلود آهنگ باران تویی به خاک من بزن آرمان گرشاسبی

,دانلود آهنگ باران تویی امیرحسین

,علی زند وکیلی آهنگ باران تویی

,دانلود آهنگ باران تویی به خاک من بزن علی پورصائب

,آهنگ باران تویی به خاک من بزن آپارات

,دانلود آهنگ چارتار آشوبم

 

 

https://www.myahanghaa.ir/

از آسمانم ماتم ببارید هراس بی تو ماندنم ادامه دارد

ببین نویسم ترانه بی تو چگونه پر کشد خیال واژه بی تو

به لب رسیده جان کجایی کجایی که طاقتم جدایی

باران تویی به خاک من بزن بازا ببین که بی مه تو من حال پر زدن ندارم

باران تویی به خاک من بزن بازا ببین که در ره تو من نفس بریده در گزارم

******************

آهنگ باران تویی چارتار

******************

مگر ندانی چو از تو دورم بی راه ای خموش و تار بی عبورم

نمی توانم دگر برویم که من اسیر این غزانه تو …..

به لب رسیده جان کجایی کجایی رهی نمانده تا رهایی

باران تویی به خاک من بزن بازا ببین که بی مه تو من حال پر زدن ندارم

باران تویی به خاک من بزن بازا ببین که در ره تو من نفس بریده در گزارم

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ باران تویی دانلود آهنگ باران تویی آرمان گرشاسبی دانلود آهنگ باران تویی به خاک من بزن امیرحسین دانلود آهنگ باران تویی به خاک من بزن آرمان گرشاسبی دانلود آهنگ باران تویی امیرحسین علی زند وکیلی آهنگ باران تویی دانلود آهنگ باران تویی به خاک من بزن علی پورصائب آهنگ باران تویی به خاک من بزن آپارات دانلود آهنگ چارتار آشوبم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو