loading...

نایس موزیک

متن آهنگ دریا زده از فرشید سلامی بد نباشه یه وقت حالی نمیپرسیبد نباشه ازت چیزی نمیدونموقتی تو انقدر خسته ای از این عشقبد نباشه که من پای تو میمونمبد نباشه که حال تو پرسیدنبگم این روزا خیلی با هم شادی

حسین بازدید : 52 یکشنبه 19 خرداد 1398
متن آهنگ دریا زده از فرشید سلامی

بد نباشه یه وقت حالی نمیپرسی
بد نباشه ازت چیزی نمیدونم
وقتی تو انقدر خسته ای از این عشق
بد نباشه که من پای تو میمونم

بد نباشه که حال تو پرسیدن
بگم این روزا خیلی با هم شادیم
فقط ازت میخوام هرکی ازت پرسید
نگی چند وقته همه چی رو پس دادی

balmusic.ir


تکست آهنگ دریا زده از فرشید سلامی



نه عشق حالیته نه عهدی میری سراغ بعدی
میری دوباره بد شی پس منه جون به لب چی
میگی از عشق زده شدم دیدی تهش بده شدم
تو ی دریا بودی و من دریا زده شدم

برو اما از اینجا رو تنهایی با خودت باش و
فکر نکن به مایی که بین ما بود همیشه حرفهایی
که میگفتی بهم که تو رو رسونده به جایی

نه عشق حالیته نه عهدی میری سراغ بعدی
میری دوباره بد شی پس منه جون به لب چی
میگی از عشق زده شدم دیدی تهش بده شدم
تو ی دریا بودی و من دریا زده شدم







برچسب ها دانلود آهنگ جدید فرشید سلامی به نام دریا زده با کیفیت 320 دانلود ریمیکس جدید فرشید سلامی به نام دریا زده دانلود آهنگ جدید جدید فرشید سلامی به نام دریا زده دانلود لینک مستقیم آهنگ جدید فرشید سلامی به نام دریا زده دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ جدید فرشید سلامی به نام دریا زده کد آهنگ پیشواز همراه اول جدید فرشید سلامی به نام دریا زده جدید فرشید سلامی به نام دریا زده دانلود آهنگ بیکلام جدید فرشید سلامی به نام دریا زده کد آهنگ پیشواز ایرانسل جدید فرشید سلامی به نام دریا زده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو