loading...

نایس موزیک

  دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل ای وای بر این حال دلم جانان کجایی من کور شوم آه ,Download Music,دانلود آهنگ بیکلام ای وای بر این حال دلم جانان کجایی من کور شوم آه,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دا

حسین بازدید : 55 شنبه 11 خرداد 1398

 

دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل ای وای بر این حال دلم جانان کجایی من کور شوم آه ,Download Music,دانلود آهنگ بیکلام ای وای بر این حال دلم جانان کجایی من کور شوم آه,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ جدید ای وای بر این حال دلم جانان کجایی من کور شوم آه,کد آهنگ پیشواز همراه اول ای وای بر این حال دلم جانان کجایی من کور شوم آه ,ای وای بر این حال دلم جانان کجایی من کور شوم آه,دانلود آهنگ ای وای بر این حال دلم جانان کجایی من کور شوم آه با کیفیت 320,متن آهنگ,متن آهنگ ای وای بر این حال دلم جانان کجایی من کور شوم آه ,

دانلود آهنگ ای وای بر این حال دلم جانان کجایی من کور شوم آه

 چه گویم ز جدایی گر سر خوشی بی خبری از حال نذارم من بی غم عشق از سر و سامانی ندارم ای من به فدای دل دیوانه پسندش  

 

 

♫♫♫♫♫♫ای وای بر این حال دلم جانان کجایی
من کور شوم آه چه گویم ز جدایی
گر سرخوشی بی خبری از حال نظرم
من بی غم عشقت سر و سامانی ندارم
ای من به فدای دل دیوانه پسندش
حیران آن صورت ماه و همان موی کمندش
من کیش و مات دو چشمان سیاهش
ای وای من ای وای که بلرزد صدایش
من بی تو و عشق تو مرضم عزیزم
گر حکم کنی من همه چیزم رو به پای تو بریزم
من با همه عالم بد و با تو که خوبم
ای جان به فدای قد و بالات عزیزم
عـــــزیـــزم …
♫♫♫♫♫♫ بیمارم و درمان دلم چشم خمارت
مسیر این عاشق آوای صدایت
من دست نکشم از تو و آن ناز نگاهت
حتی بسوزم بسازم به پایت
من بی تو و عشق تو مرضم عزیزم
گر حکم کنی من همه چیزم رو به پای تو بریزم
من با همه عالم بد و با تو که خوبم
ای جان به فدای قد و بالات عزیزم
عـــــزیـــزم …♫♫♫♫♫♫

https://nafismusic.ir

 

 








برچسب ها دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل ای وای بر این حال دلم جانان کجایی من کور شوم آه Download Music دانلود آهنگ بیکلام ای وای بر این حال دلم جانان کجایی من کور شوم آه دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید ای وای بر این حال دلم جانان کجایی من کور شوم آه کد آهنگ پیشواز همراه اول ای وای بر این حال دلم جانان کجایی من کور شوم آه ای وای بر این حال دلم جانان کجایی من کور شوم آه دانلود آهنگ ای وای بر این حال دلم جانان کجایی من کور شوم آه با کیفیت 320 متن آهنگ متن آهنگ ای وای بر این حال دلم جانان کجایی من کور شوم آه دانلود آهنگ ای وای بر این حال دلم جانان کجایی من کور شوم آه چه گویم ز جدایی گر سر خوشی بی خبری از حال نذارم من بی غم عشق از سر و سامانی ندارم ای من به فدای دل دیوانه پسندش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو