loading...

نایس موزیک

  میلرزه آروم دوباره دست سردم😔 ترسیدی جونم دلم دورت بگردم🥀 تصویرت با اون شده دلیل دردم💔 شب زیر بارون نبودی گریه کردم😭 میریزه برگ درختای دل من💔💔🥀 چند روزه پر میشه چشمای دل من😔 میسوزه سینم ا

حسین بازدید : 57 یکشنبه 19 خرداد 1398

 

میلرزه آروم دوباره دست سردم😔

ترسیدی جونم دلم دورت بگردم🥀

تصویرت با اون شده دلیل دردم💔

شب زیر بارون نبودی گریه کردم😭

میریزه برگ درختای دل من💔💔🥀

چند روزه پر میشه چشمای دل من😔

میسوزه سینم از اشکای دل من💔

معکوسه بی تو طپش های دل من🥀🥀

 

میلرزه آروم دوباره دست سردم😔

ترسیدی جونم دلم دورت بگردم🥀

تصویرت با اون شده دلیل دردم💔

شب زیر بارون نبودی گریه کردم😭

میریزه برگ درختای دل من💔💔🥀

چند روزه پر میشه چشمای دل من😔

میسوزه سینم از اشکای دل من💔

معکوسه بی تو طپش های دل من🥀🥀







برچسب ها دانلود آهنگ جدید میلرزه آروم دوباره دست سردم دانلود آهنگ بیکلام میلرزه آروم دوباره دست سردم دانلود لینک مستقیم آهنگ میلرزه آروم دوباره دست سردم دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز همراه اول میلرزه آروم دوباره دست سردم کد آهنگ پیشواز ایرانسل میلرزه آروم دوباره دست سردم دانلود ریمیکس میلرزه آروم دوباره دست سردم دانلود آهنگ میلرزه آروم دوباره دست سردم با کیفیت 320 میلرزه آروم دوباره دست سردم متن آهنگ میلرزه آروم دوباره دست سردم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو