loading...

نایس موزیک

  دانلود آهنگ حال دلم بده میشه حالم رو خوب کنی بغضم رو قورت میدم با کیفیت 320,دانلود آهنگ,Download Music,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ جدید حال دلم بده میشه حالم رو خوب کنی بغضم رو قورت می

حسین بازدید : 129 شنبه 11 خرداد 1398

 

دانلود آهنگ حال دلم بده میشه حالم رو خوب کنی بغضم رو قورت میدم با کیفیت 320,دانلود آهنگ,Download Music,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ جدید حال دلم بده میشه حالم رو خوب کنی بغضم رو قورت میدم,دانلود آهنگ بیکلام حال دلم بده میشه حالم رو خوب کنی بغضم رو قورت میدم,کد آهنگ پیشواز ایرانسل حال دلم بده میشه حالم رو خوب کنی بغضم رو قورت میدم ,حال دلم بده میشه حالم رو خوب کنی بغضم رو قورت میدم,کد آهنگ پیشواز همراه اول حال دلم بده میشه حالم رو خوب کنی بغضم رو قورت میدم ,متن آهنگ حال دلم بده میشه حالم رو خوب کنی بغضم رو قورت میدم ,متن آهنگ,

دانلود آهنگ حال دلم بده میشه حالم رو خوب کنی بغضم رو قورت میدم

 بغض تویه گلوم تویی دلم شکسته شد کمی یواش تو راه برو با خورده های من زخمی نشه با پای تو شکستی قلبمو  

خداحافظ ولی عشقم نزار که من برم

خداحافظ ولی عشقم نزار که من برم میگم میرم ولی بگو بی تو کجا برم

حال دلم بده میشه حالم رو خوب کنی بغضم رو قورت میدم بغض توی گلوم تویی

دلم شکسته شد کمی یواش تو راه برو با خورده های من زخمی نشه دو پای تو

شکستی قلبمو تو که تو قلب من بودی یه اعتراف تلخ تموم زندگیم بودی

حتی یه لقمه نون از تو گلوم پایین نرفت به زور صد تا قرص چشام به روی هم نرفت

ارزون دلو دادم گرون تموم شدش واسم تو پشت پا زدی از رو زمین چجور پاشم

ای آسمون بگو رنگه آبیت دروغیه یا مشکل از منه جلو چشام سیاهیه

دروغ محض بودی هنوز برام مقدسی دنیارو بعد تو نمیخوامش با هیچکسی

دلم شکسته شد کمی یواش تو راه برو با خورده های من زخمی نشه دو پای تو

شکستی قلبمو تو که تو قلب من بودی یه اعتراف تلخ تموم زندگیم بودی

هنوز دوست دارم اینو اشک چشام میگه چشم و زبون تو فقط داره دروغ میگه

دردت به جون من تنها درد دلم تویی خورد و خوراک من زهرو به خورد من میدی

صد جور استخاره کردم جواب نه خدا میداد موندنی نبودی عشقم حادثه خبر نمیداد

دل و قلبت جای دسگه ست زبونت دروغی میگه که یه دونه تار موت به زمین زمان نمیده

یه دروغ بودی گل من من شکستم و شکستی بی صدا نبود عزیزم خیلی با صدا شکستی

 

 

 

 

https://twittmusic.ir







برچسب ها دانلود آهنگ حال دلم بده میشه حالم رو خوب کنی بغضم رو قورت میدم با کیفیت 320 دانلود آهنگ Download Music دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید حال دلم بده میشه حالم رو خوب کنی بغضم رو قورت میدم دانلود آهنگ بیکلام حال دلم بده میشه حالم رو خوب کنی بغضم رو قورت میدم کد آهنگ پیشواز ایرانسل حال دلم بده میشه حالم رو خوب کنی بغضم رو قورت میدم حال دلم بده میشه حالم رو خوب کنی بغضم رو قورت میدم کد آهنگ پیشواز همراه اول حال دلم بده میشه حالم رو خوب کنی بغضم رو قورت میدم متن آهنگ حال دلم بده میشه حالم رو خوب کنی بغضم رو قورت میدم متن آهنگ دانلود آهنگ حال دلم بده میشه حالم رو خوب کنی بغضم رو قورت میدم بغض تویه گلوم تویی دلم شکسته شد کمی یواش تو راه برو با خورده های من زخمی نشه با پای تو شکستی قلبمو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو