loading...

نایس موزیک

Download Music,دانلود آهنگ,متن آهنگ ادی عطار داغونه ,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل ادی عطار داغونه ,دانلود آهنگ بیکلام ادی عطار داغونه,دانلود آهنگ ادی عطار داغونه با کیفیت 320,ادی عطار داغونه,دانلود

حسین بازدید : 49 جمعه 10 خرداد 1398

Download Music,دانلود آهنگ,متن آهنگ ادی عطار داغونه ,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل ادی عطار داغونه ,دانلود آهنگ بیکلام ادی عطار داغونه,دانلود آهنگ ادی عطار داغونه با کیفیت 320,ادی عطار داغونه,دانلود آهنگ جدید ادی عطار داغونه,کد آهنگ پیشواز همراه اول ادی عطار داغونه ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,

متن آهنگ ادی عطار داغونه

آهنگ ادی عطار داغونه

Text  Music Eddie Attar Daghoone

بسه
دیگه وقتشه دستات مال من شه
مثه چشمای تو میدرخشه
ستاره ها
هیشکی
تورو قد من نمیفهمه
زندگی بی تو چقد سخته
تکو تنهام
آره
زندگی ام همین یه باره
روزام بات حس دیگه داره


انگار یه خوابه
هرجا میشینم تورو میبینم وقتی میرقصی تو دستاتو میگیرم
چیزی نگو میمیرم بی تو من حالم خوبه با تو هستم اون نگاتو
با من تو روبه راه شو
روبراه شو
نگو دلت هنوز با اونه نگو دوری من آسونه
بگو حس هردوتامونه
بی تو دل من داغونه داغونه
نگو دلت هنوز با اونه نگو دوری من آسونه
بگو حس هردوتامونه
بی تو دل من داغونه داغونه
متن آهنگ ادی عطار داغونه

دستاشو میگیری به روت نمیارم
به روت نمیاری چقد دوست دارم
یه گوشه میشینم تا بیای تو پیشم به روت نمیاری کلافه تر میشم
هرجا میشینم تورو میبینم وقتی میرقصی تو دستاتو میگیرم
چیزی نگو میمیرم بی تو من حالم خوبه با تو هستم اون نگاتو
با من تو رو به راه شو
روبراه شو
نگو دلت هنوز با اونه نگو دوری من آسونه
بگو حس هردوتامونه
بی تو دل من داغونه داغونه
نگو دلت هنوز با اونه نگو دوری من آسونه
بگو حس هردوتامونه
بی تو دل من داغونه داغونه



texahang.org







برچسب ها Download Music دانلود آهنگ متن آهنگ ادی عطار داغونه متن آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل ادی عطار داغونه دانلود آهنگ بیکلام ادی عطار داغونه دانلود آهنگ ادی عطار داغونه با کیفیت 320 ادی عطار داغونه دانلود آهنگ جدید ادی عطار داغونه کد آهنگ پیشواز همراه اول ادی عطار داغونه دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو