loading...

نایس موزیک

کاغذهام همه تموم شد ، قلمم رنگی نداره همه آهنگ ها رو ساختم ، سازم آهنگی نداره همه ی راه ها رو رفتم ، شب رو پشت سر بذارم اما آخر نتونستم ، دلتو به دست بیارم کاش می شد بتونی پیش من بمونی اما دل می لرزید

حسین بازدید : 57 سه شنبه 07 خرداد 1398

کاغذهام همه تموم شد ، قلمم رنگی نداره
همه آهنگ ها رو ساختم ، سازم آهنگی نداره
همه ی راه ها رو رفتم ، شب رو پشت سر بذارم
اما آخر نتونستم ، دلتو به دست بیارم
کاش می شد بتونی پیش من بمونی
اما دل می لرزید وقتی می دیدمت
کاش می شد بتونی پیش من بمونی
تو صدام می لرزید وقتی می دیدمت
تو رو داشتن آرزوم بود ، اما قسمتم نبودی
هر جا رفتی به سلامت ، می میرم بی تو به زودی
توی کوچه های قلبت ، کاش بودم عابری ساده
آره ، عاشقم نبودی ، مثل من واست زیاده
♫♫♫♫


کاش می شد بتونی پیش من بمونی
اما دل می لرزید وقتی می دیدمت
کاش می شد بتونی پیش من بمونی
تو صدام می لرزید وقتی می دیدمت
تو رو داشتن آرزوم بود ، اما قسمتم نبودی
هر جا رفتی به سلامت ، می میرم بی تو به زودی
توی کوچه های قلبت ، کاش بودم عابری ساده
آره ، عاشقم نبودی ، مثل من واست زیاده
♫♫♫♫
کاش می شد بتونی پیش من بمونی
اما دل می لرزید وقتی می دیدمت
کاش می شد بتونی پیش من بمونی
تو صدام می لرزید وقتی می دیدمت
کاش می شد بتونی پیش من بمونی
اما دل می لرزید وقتی می دیدمت
کاش می شد بتونی پیش من بمونی
تو صدام می لرزید وقتی می دیدمت
کاش می شد بتونی پیش من بمونی
اما دل می لرزید وقتی می دیدمت
کاش می شد بتونی پیش من بمونی
تو صدام می لرزید

 

https://www.mypersiansong.com







برچسب ها دانلود آهنگ مجتبی کبیری به نام عاشقم نبودی با کیفیت 320 دانلود آهنگ بیکلام مجتبی کبیری به نام عاشقم نبودی دانلود آهنگ جدید ایرانی Download Music کد آهنگ پیشواز ایرانسل مجتبی کبیری به نام عاشقم نبودی دانلود آهنگ جدید مجتبی کبیری به نام عاشقم نبودی کد آهنگ پیشواز همراه اول مجتبی کبیری به نام عاشقم نبودی دانلود آهنگ متن آهنگ مجتبی کبیری به نام عاشقم نبودی متن آهنگ مجتبی کبیری به نام عاشقم نبودی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو