loading...

نایس موزیک

  Download Music,کد آهنگ پیشواز همراه اول قلبم فدایت دار و ندارم هرچی که هست در آغوش تو دارم ,دانلود آهنگ جدید قلبم فدایت دار و ندارم هرچی که هست در آغوش تو دارم,دانلود آهنگ قلبم فدایت دار و ندا

حسین بازدید : 57 یکشنبه 05 خرداد 1398

 

Download Music,کد آهنگ پیشواز همراه اول قلبم فدایت دار و ندارم هرچی که هست در آغوش تو دارم ,دانلود آهنگ جدید قلبم فدایت دار و ندارم هرچی که هست در آغوش تو دارم,دانلود آهنگ قلبم فدایت دار و ندارم هرچی که هست در آغوش تو دارم با کیفیت 320,قلبم فدایت دار و ندارم هرچی که هست در آغوش تو دارم,کد آهنگ پیشواز ایرانسل قلبم فدایت دار و ندارم هرچی که هست در آغوش تو دارم ,متن آهنگ قلبم فدایت دار و ندارم هرچی که هست در آغوش تو دارم ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام قلبم فدایت دار و ندارم هرچی که هست در آغوش تو دارم,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,

دانلود آهنگ قلبم فدایت دار و ندارم 

                                    
هرچی که هست در آغوش تو دارم
بیزارم از دوری که بین ماست 
فردا دیر است الان پیش من باش
ماتم به عکست آروم ندارم 
خوابم یا بیدار آروم ندارم
دستاتو میخوام فالم تویی تو 
آرامش جانم تویی تو
بیا با من باش جانم باش 
قلبم فدایت یارم باش
دیوانت میشم بارانم باش 
ببارو تمام دنیایم باش

 

قلبم فدایت دار و ندارم هرچی که از در آغوش تو دارم بیزارم از دوری که بین ماست فردا دیر است الان پیش من باش ماتم به عکست آروم ندارم خوابم یا بیدار آروم ندارم دستاتو میخوام فالم تویی تو آرامش جانم تویی تو بیا با من باش جانم باش قلبم فدایت یارم باش دیوانت میشم بارانم باش ببار و تمام دنیایم باش بیا با من باش جانم باش قلبم فدایت یارم باش دیوانت میشم بارانم باش ببار و تمام دنیایم باش دیوونه همیشه جات تو دلم میمونه دیوونه مث من کی قدرتو میدونه دنیامی چشم من به راه تو میمونه دیوونه پس کی حال این دلو میدونه بیا با من باش جانم باش قلبم فدایت یارم باش دیوانت میشم بارانم باش ببار و تمام دنیایم باش بیا با من باش جانم باش قلبم فدایت یارم باش دیوانت میشم بارانم باش ببار و تمام دنیایم باش

 

 

https://www.yasmusic.org

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها Download Music کد آهنگ پیشواز همراه اول قلبم فدایت دار و ندارم هرچی که هست در آغوش تو دارم دانلود آهنگ جدید قلبم فدایت دار و ندارم هرچی که هست در آغوش تو دارم دانلود آهنگ قلبم فدایت دار و ندارم هرچی که هست در آغوش تو دارم با کیفیت 320 قلبم فدایت دار و ندارم هرچی که هست در آغوش تو دارم کد آهنگ پیشواز ایرانسل قلبم فدایت دار و ندارم هرچی که هست در آغوش تو دارم متن آهنگ قلبم فدایت دار و ندارم هرچی که هست در آغوش تو دارم دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام قلبم فدایت دار و ندارم هرچی که هست در آغوش تو دارم متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو