loading...

نایس موزیک

,    دانلود آهنگ حالا برگشتی چقدر دیرو چقدر دیر,    دانلود اهنگ دیر واسه اومدنت اما,    دانلود اهنگ دیره واسه اومدنت علیرضا طلیسچی,    اهنگ

حسین بازدید : 47 چهارشنبه 01 خرداد 1398


,    دانلود آهنگ حالا برگشتی چقدر دیرو چقدر دیر
,    دانلود اهنگ دیر واسه اومدنت اما
,    دانلود اهنگ دیره واسه اومدنت علیرضا طلیسچی
,    اهنگ علیرضا طلیسچی دیره واسه اومدنت اما
,    دانلود اهنگ دیره واسه اومدنت اما منتظرت میشینم من با
,    دیره واسه اومدنت اما منتظر تو میشینم من با
,    دانلود اهنگ علیرضا طلیسچی دیر واسه اومدنت اما
,    دانلود اهنگ دیره واسه اومدنت اما از علیرضا طلیسچی
,    دانلود آهنگ دیره واسه اومدنت اما

 

آهنگ با کیفیت 128 : حجم 3.37 مگابایت

» دانلود آهنگ چقدر دیر «

 

 

متن آهنگ چقدر دیر علیرضا طلیسچی

 

هنوزم واست سؤاله چرا خوب نمیشه دردم
خیلی مونده تا بفهمی من برات چیکار نکردم
خنده هات دووم ندارن مثل یه آدم نابود
پس کجا رفت خنده ای که وقت رفتن رو لبات بود
حالا برگشتی چقدر دیر و چقدر دیر
حالا که سفید شدن موهام دلم پیر
نمی دونستی بری می میره این عشق
تو بری خونه نفس گیره نفس گیر
حالا برگشتی چقدر دیر و چقدر دیر
حالا که سفید شدن موهام دلم پیر
نمی دونستی بری می میره این عشق
تو بری خونه نفس گیره نفس گیر
بعد گریه های اون شب من یه حال و روز دیگه م
خیلی وقته غصه هامو روبروی آینه میگم
مگه من چقدر صبورم بذار باورم شه تقدیر
چرا برگشتی دوباره توی این خونه دلگیر
حالا برگشتی چقدر دیر و چقدر دیر
حالا که سفید شدن موهام دلم پیر
نمی دونستی بری می میره این عشق
تو بری خونه نفس گیره نفس گیر
حالا برگشتی چقدر دیر و چقدر دیر
حالا که سفید شدن موهام دلم پیر
نمی دونستی بری می میره این عشق
تو بری خونه نفس گیره نفس گیر

 

https://nicmusic.net/







برچسب ها دانلود آهنگ حالا برگشتی چقدر دیرو چقدر دیر دانلود اهنگ دیر واسه اومدنت اما دانلود اهنگ دیره واسه اومدنت علیرضا طلیسچی اهنگ علیرضا طلیسچی دیره واسه اومدنت اما دانلود اهنگ دیره واسه اومدنت اما منتظرت میشینم من با دیره واسه اومدنت اما منتظر تو میشینم من با دانلود اهنگ علیرضا طلیسچی دیر واسه اومدنت اما دانلود اهنگ دیره واسه اومدنت اما از علیرضا طلیسچی دانلود آهنگ دیره واسه اومدنت اما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو