loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ به این دلم مفهوم کنه,    یکی بیاد منو اروم کنه به این دلم مفهوم کنه,    دانلود اهنگ یکی بیاد منو اروم کنه,    دانلود اهنگ د

حسین بازدید : 5 دوشنبه 06 آبان 1398


,    دانلود اهنگ به این دلم مفهوم کنه
,    یکی بیاد منو اروم کنه به این دلم مفهوم کنه
,    دانلود اهنگ یکی بیاد منو اروم کنه
,    دانلود اهنگ درد دل محسن ابراهیم زاده
,    دانلود آهنگ هرکی تو دلم اومد فرداش با دلم بد شد
,    دانلود آهنگ حرف دلم از محسن ابراهیم زاده
,    هرکی تو دلم اومد فرداش با دلم بد شد از این دل بی قرار من راحت رد شد
,    دانلود موزیک ویدیو محسن ابراهیم زاده درد دل
,    دانلود اهنگ هرکی تو دلم اومد

http://tabamusic.com/

یکی بیاد منو آروم کنه به این دلم مفهوم کنه تکلیف بیقراریامو واسه من معلوم کنه
دلم میخواد جار بزنم اشکامو کنار بزنم آخه دیوونم کرده دله اینا درد دله
هر کی تو دلم اومد فرداش با دلم بد شد از این دل بیقرار من راحت رد شد
هر کی تو دلم اومد فرداش با دلم بد شد از این دل بیقرار من راحت رد شد

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده درد دل

به خیالت شرایط عادی دارم نمیدونی چه حالت حادی دارم توی دلم یه داد بی دادی دارم
دلم میخواد جار بزنم اشکامو کنار بزنم آخه دیوونم کرده دله اینا درد دله
هر کی تو دلم اومد فرداش با دلم بد شد از این دل بیقرار من راحت رد شد
هر کی تو دلم اومد فرداش با دلم بد شد از این دل بیقرار من راحت رد شد
هر کی تو دلم اومد فرداش با دلم بد شد از این دل بیقرار من راحت رد شد
هر کی تو دلم اومد فرداش با دلم بد شد از این دل بیقرار من راحت رد شد
♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ به این دلم مفهوم کنه یکی بیاد منو اروم کنه به این دلم مفهوم کنه دانلود اهنگ یکی بیاد منو اروم کنه دانلود اهنگ درد دل محسن ابراهیم زاده دانلود آهنگ هرکی تو دلم اومد فرداش با دلم بد شد دانلود آهنگ حرف دلم از محسن ابراهیم زاده هرکی تو دلم اومد فرداش با دلم بد شد از این دل بی قرار من راحت رد شد دانلود موزیک ویدیو محسن ابراهیم زاده درد دل دانلود اهنگ هرکی تو دلم اومد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو