loading...

نایس موزیک

تصمیمم؛ رفتن بود…امّا برگشتم… چون هیچ جایی؛ واسم خونم نمی شد من عاشقِ هر کی‌ می شدم جز تو؛ تا این اندازه مدیونم نمی شد تصمیمم؛ رفتن بود… امّا فهمیدم… با رفتن، احساسم ع

حسین بازدید : 73 شنبه 21 اردیبهشت 1398

تصمیمم؛ رفتن بود…امّا برگشتم…
چون هیچ جایی؛ واسم خونم نمی شد
من عاشقِ هر کی‌ می شدم جز تو؛ تا این اندازه مدیونم نمی شد
تصمیمم؛ رفتن بود…
امّا فهمیدم… با رفتن، احساسم عوض نمی شه
گفتم؛ برمی گردم و می مونم باش…
اونم از لجبازیاش؛ خسته می شه!
برگشتم؛ دیدم حالت خوبه… قلبت عینِ ساعت می کوبه
بیخودی پس داشت؛ قلبم از دوریت، سکته می کرد
من درگیره شب بی خوابیمم…
تو آرامش داری؛ حتی بی‌ من…
اینه که میگم؛ با تو نمی شه زندگی‌ کرد…


آروم آروم فهمیدم؛ تنها بودن، گاهی از با هم بودن بهتر می شه…
آروم آروم فهمیدم؛ تنها موندم…
فهمیدم؛ روزای تلخی‌ در پیشه… دانلود آهنگ برگشتم دیدم حالت خوبه قلبت عین ساعت میکوبه
برگشتم؛ دیدم حالت خوبه… قلبت عینِ ساعت می کوبه!
بیخودی پس داشت؛ قلبم از دوریت، سکته می کرد!
من درگیره شب بی خوابیمم…
تو آرامش داری؛ حتی بی‌ من…
اینه که میگم؛ با تو نمی شه زندگی‌ کرد…
برگشتم؛ دیدم حالت خوبه… قلبت عینِ ساعت می کوبه!
بیخودی پس داشت؛ قلبم از دوریت، سکته می کرد!
من درگیره شب بی خوابیمم…
تو آرامش داری؛ حتی بی‌ من…
اینه که میگم؛ با تو نمی شه زندگی‌ کرد

دانلود اهنگ تصمیمم رفتن بود امّا برگشتم چون هیچ جایی واسم خونم نمی شد

 

دانلود







برچسب ها دانلود آهنگ جدید تصمیمم رفتن بود امّا برگشتم چون هیچ جایی واسم خونم نمی شد دانلود آهنگ تصمیمم رفتن بود امّا برگشتم چون هیچ جایی واسم خونم نمی شد با کیفیت 320 دانلود آهنگ متن آهنگ متن آهنگ تصمیمم رفتن بود امّا برگشتم چون هیچ جایی واسم خونم نمی شد دانلود آهنگ بیکلام تصمیمم رفتن بود امّا برگشتم چون هیچ جایی واسم خونم نمی شد تصمیمم رفتن بود امّا برگشتم چون هیچ جایی واسم خونم نمی شد دانلود آهنگ جدید ایرانی Download Music کد آهنگ پیشواز ایرانسل تصمیمم رفتن بود امّا برگشتم چون هیچ جایی واسم خونم نمی شد کد آهنگ پیشواز همراه اول تصمیمم رفتن بود امّا برگشتم چون هیچ جایی واسم خونم نمی شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو