loading...

نایس موزیک

,    دانلود نوحه قلبم اواره شده,    مشکت صد پاره شده قلبم آواره شده رفتی و برادر تو بیچاره شده,    دانلود صوتی مشکت صد پاره شده کریمی,    دا

حسین بازدید : 20 پنجشنبه 21 شهریور 1398



,    دانلود نوحه قلبم اواره شده
,    مشکت صد پاره شده قلبم آواره شده رفتی و برادر تو بیچاره شده
,    دانلود صوتی مشکت صد پاره شده کریمی
,    دانلود نوحه مشکت صد پاره شده کریمی
,    متن مشکت صد پاره شده
,    مشکت صدپاره شده کریمی mp3
,    مشکت صد پاره شده صوتی
,    دانلود مداحی مشکت صد پاره شده
,    محمود کریمی مشکت صد پاره شده آپارات

 

 

مشکت، صد پاره شده ●♪♫
قلبم، آواره شده ●♪♫
رفتی و برادرِ تو؛ بیچاره شده ●♪♫
گل وفای من؛ شنو صدای من ●♪♫
زمین و آسمان ببین میلرزد؛ به ناله های من ●♪♫
شدم غریب و قاتلت میخندد؛ به گریه های من ●♪♫
بی تو من بی سپرم ●♪♫


بی تو بی بال و پرم ●♪♫
با دیدن پیکر تو؛ خم شد کمرم ●♪♫
یل دلاورم؛ امیر لشگرم ●♪♫
میان ناله های تو؛ می آید صدای مادرم ●♪♫
صدای وامصیبتای زینب، می آید از حرم ●♪♫
با دیدن پیکر تو؛ خم شد کمرم ●♪♫

https://music-fa.com

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 







برچسب ها دانلود نوحه قلبم اواره شده مشکت صد پاره شده قلبم آواره شده رفتی و برادر تو بیچاره شده دانلود صوتی مشکت صد پاره شده کریمی دانلود نوحه مشکت صد پاره شده کریمی متن مشکت صد پاره شده مشکت صدپاره شده کریمی mp3 مشکت صد پاره شده صوتی دانلود مداحی مشکت صد پاره شده محمود کریمی مشکت صد پاره شده آپارات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو