loading...

نایس موزیک

,    ,    دانلود اهنگ یه بار دیگه اسممو صدا بزن,    دانلود آهنگ سینا درخشنده واسم بمون,    دانلود اهنگ یه بار دیگ اسممو صدا بزن سینا درخشنده

حسین بازدید : 53 شنبه 21 اردیبهشت 1398


,   
,    دانلود اهنگ یه بار دیگه اسممو صدا بزن
,    دانلود آهنگ سینا درخشنده واسم بمون
,    دانلود اهنگ یه بار دیگ اسممو صدا بزن سینا درخشنده
,    متن اهنگ واسم بمون سینا درخشنده
,    اهنگ یه بار دیگه عشقمو صدا بزن
,    دانلود آهنگ سینا درخشنده دوباره اسممو صدا بزن
,    دانلود آهنگ دوباره اسممو صدا کن
,    دانلودآهنگ سرسری ازسینادرخشنده
,    تورو خدا یه بار دیگه منو صدا کن

یه بار دیگه اسممو صدا بزن
دوباره تکیه کن به شونه های من
نگاه بکن به بغض و گریه های من
واسم بمون
منی که بی تو از خودش جدا شده
دلم نمیزنه چه بی صدا شده
آخه وجود تو مثل هوا شده
واسم بمون
تو رو خدا نرو که من بدون تو
نمیتونم کسی رو آرزو کنم
چطوری میشه با کسی ب غیر تو
یه قصه جدید رو شروع کنم

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

http://music97.ir/







برچسب ها دانلود اهنگ یه بار دیگه اسممو صدا بزن دانلود آهنگ سینا درخشنده واسم بمون دانلود اهنگ یه بار دیگ اسممو صدا بزن سینا درخشنده متن اهنگ واسم بمون سینا درخشنده اهنگ یه بار دیگه عشقمو صدا بزن دانلود آهنگ سینا درخشنده دوباره اسممو صدا بزن دانلود آهنگ دوباره اسممو صدا کن دانلودآهنگ سرسری ازسینادرخشنده تورو خدا یه بار دیگه منو صدا کن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو