loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ مرتضی اشرفی سر من خالی کردی,    دلت از هرکی پر بود سر من خالی کردی ریمیکس,    ریمیکس اهنگ مرتضی اشرفی دارم واست,    دانلود

حسین بازدید : 85 شنبه 07 اردیبهشت 1398


,    دانلود اهنگ مرتضی اشرفی سر من خالی کردی
,    دلت از هرکی پر بود سر من خالی کردی ریمیکس
,    ریمیکس اهنگ مرتضی اشرفی دارم واست
,    دانلود اهنگ دارم واست مرتضی اشرفی
,    دانلود اهنگ مرتضی اشرفی دلت از هرکی پر بود
,    دانلود ریمیکس دارم واست مرتضی اشرفی
,    دانلود موزیک ویدیو مرتضی اشرفی دارم واست
,    مرتضی اشرفی دارم واست ریمیکس
,    دلت از هرچی پر بود سر من خالی کردی

یه شبه شدم بد عالم واست اینجوری که نمیمونه دارم واست

یه شبه داری میری و تنها میشم تو که منو دوسم داشتی تا دیشب

عشق یکی دیگه شدی من دق کردم تو خیالم دیگه تورو عاشق کردم

ولی حالا رفتی و تنها موندم چی میکشم از این دل واموندم

دلت از هر کی پر بود سر من خالی کردی خبردار شدی باختم خوشحالی کردی

باهات بد نبودم دروغ بلد نبودم ببین مشکل من اینه که تو بر نمیگردی

دلت از هر کی پر بود سر من خالی کردی خبردار شدی باختم خوشحالی کردی

باهات بد نبودم دروغ بلد نبودم ببین مشکل من اینه که تو بر نمیگردی

 یکی نبود یکی هست دلمو بردی از قصد نیستی ببینی دلم بعد تو از زندگی خستست

کاری از این دل تنگ برنمیاد وقتی شکستست

دلت از هر کی پر بود سر من خالی کردی خبردار شدی باختم خوشحالی کردی

باهات بد نبودم دروغ بلد نبودم ببین مشکل من اینه که تو بر نمیگردی

دلت از هر کی پر بود سر من خالی کردی خبردار شدی باختم خوشحالی کردی

باهات بد نبودم دروغ بلد نبودم ببین مشکل من اینه که تو بر نمیگردی

وقتی منو میچزونی خوشحال میشی هرکاری که دوس داری بکن خالی شی

ولی بدون حال خودتم داغونه حیف که دیگه نمیشه بگم بیا خونه

حیف که دیگه نمیشه بگم بیا خونه

 

Mp3

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Now Download


 

http://next1.ir







برچسب ها دانلود اهنگ مرتضی اشرفی سر من خالی کردی دلت از هرکی پر بود سر من خالی کردی ریمیکس ریمیکس اهنگ مرتضی اشرفی دارم واست دانلود اهنگ دارم واست مرتضی اشرفی دانلود اهنگ مرتضی اشرفی دلت از هرکی پر بود دانلود ریمیکس دارم واست مرتضی اشرفی دانلود موزیک ویدیو مرتضی اشرفی دارم واست مرتضی اشرفی دارم واست ریمیکس دلت از هرچی پر بود سر من خالی کردی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو