loading...

نایس موزیک

متن آهنگ عشق جانانه ی من از محمدرضا شعبانی ماه تمام من تویی دنیا به کام من توییهم می و جام من تویی عشقمای شه زیبا روی من با تو جهان مقدس استدل به تو داده ام فقط برای من همین بس استعشق جانانه ی من ش

حسین بازدید : 19 یکشنبه 23 شهریور 1399
متن آهنگ عشق جانانه ی من از محمدرضا شعبانی
ماه تمام من تویی دنیا به کام من تویی
هم می و جام من تویی عشقم
ای شه زیبا روی من با تو جهان مقدس است
دل به تو داده ام فقط برای من همین بس است

عشق جانانه ی من شهر و کاشانه ی من
آنچنان مست توام یاره دیوانه ی من
جان ناقابل من یکجا فدای دل تو
برای حال من چقد خوبه هوای دل تو

تکست آهنگ عشق جانانه ی من از محمدرضا شعبانی


قلبت برایم ناخداس همیشه عطرت آشناس
فقط مرا صدا بزن صدای تو خودش دواس
خدا میداند عاشقم مانند باران بهار
از عشق فقط بهم بگو کنارم باش دیوانه وار

عشق جانانه ی من شهر و کاشانه ی من
آنچنان مست توام یاره دیوانه ی من
جان ناقابل من یکجا فدای دل تو
برای حال من چقد خوبه هوای دل تو







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو