loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ چیزی نگو فقط برو,    تلخه ولی حقیقته این گریه های لعنتی چیزی نگو فقط برو دل میکنم ازت برو,    دانلود آهنگ جوکر از میلاد راستاد,  

حسین بازدید : 41 یکشنبه 25 فروردین 1398


,    دانلود اهنگ چیزی نگو فقط برو
,    تلخه ولی حقیقته این گریه های لعنتی چیزی نگو فقط برو دل میکنم ازت برو
,    دانلود آهنگ جوکر از میلاد راستاد
,    دانلود اهنگ تلخه ولی حقیقته این گریه ای لعنتی
,    دانلود اهنگ تلخ ولی حقیقت
,    دانلوداهنگ سخته ولی حقیقته این گریه های لعنتی
,    تلخه ولی حقیقته این گریه های لعنتی من بی تو بی تابمو
,    اهنگ تلخه ولی حقیقته این گریه های لعنتی من بی تو بیتابمو تو
,    دانلود اهنگ سخته ولی حقیقته

 

تلخه ولی حقیقته…
این گریه های لعنتی…
خوب میدونم عزیزم
نمیرسم به تو دیگه
عطر غریبه رو تنت
معنی حرفاتو میگه
شکستی باور منو به اعتماد عاشقی
حرفات دروغه میدونم
چیزی نمیخاد که بگی
تلخه ولی حقیقته
این گریه های لعنتی
من بی تو بیتابم و تو
بگو که با کی راحتی
چیزی نگو فقط برو
دل میکنم ازت برو
بیشتر از این دروغ نگو
برو میبخمشت تو رو
صورت پر از درد خنده پر از حرف
سر با تو بودن زیبایی خودم رفت
داده مخ خودم رد
بودم قانع رابطه سرد
بازم دمت گرمه – وایو موزیک
گرگو رنگ میکنی جای بره
تو که دل نداری
یه گرگ زیر آرایشی
روزا درگیر دور دوری
و شبا باعث آرامشی
ولم کردی حالا که چی
هه هه هه هه
لبخند من تفسیر تاثیر گریهامه
تویی علاج سردرد من
نیستی به جات ی تنه واستادم جلوی عکسات
میکشن برا من شاخ و شونه  – وایو موزیک
تو بیس چار ساعت بیس پنج ساعتش توی خونه
دیوونه زندونه اینجا برام
خونه سهله کل دنیا
خودمو خدامو قسمت میدم
حرمت عشقمون سرجاش باشه
خاطره هامونو نمیفروشم
به هر کی که بیاد و باهام باشه
من تو جفتمون داغون
اسم همدیگه رو بچه هامون
شاید نفرینه گرفتتمون
که لمس نکنه هیچ کس دست و پامون
تلخه ولی حقیقته – وایو موزیک
این گریه های لعنتی
من بی تو بیتابم و تو
بگو که با کی راحتی
چیزی نگو فقط برو
دل میکنم ازت برو
بیشتر از این دروغ نگو
برو میبخمشت تو رو
تلخه ولی حقیقته…
این گریه های لعنتی…
میلاد راستاد سعید دیزل
تنظیم شهرام جی اچ
سد رکورد کمپانی

_

 

 

http://www.vaiomusic.org

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 







برچسب ها دانلود اهنگ چیزی نگو فقط برو تلخه ولی حقیقته این گریه های لعنتی چیزی نگو فقط برو دل میکنم ازت برو دانلود آهنگ جوکر از میلاد راستاد دانلود اهنگ تلخه ولی حقیقته این گریه ای لعنتی دانلود اهنگ تلخ ولی حقیقت دانلوداهنگ سخته ولی حقیقته این گریه های لعنتی تلخه ولی حقیقته این گریه های لعنتی من بی تو بی تابمو اهنگ تلخه ولی حقیقته این گریه های لعنتی من بی تو بیتابمو تو دانلود اهنگ سخته ولی حقیقته
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو