loading...

نایس موزیک

متن مداحیمن موندم با یه حالتی نگات کردم (تک کریمی)من موندم با یه حالتی نگات کردمتو رفتی با یه حسرتی نگات کردماز میدون با یه ناله ای صدام کردیتا میدون تو پریشونی صدات کردممیدون مثل کوچه و اکبرم مثل ماد

حسین بازدید : 57 چهارشنبه 05 مهر 1396



متن مداحی
من موندم با یه حالتی نگات کردم (تک کریمی)





من موندم با یه حالتی نگات کردم

تو رفتی با یه حسرتی نگات کردم

از میدون با یه ناله ای صدام کردی

تا میدون تو پریشونی صدات کردم

میدون مثل کوچه و اکبرم مثل مادر

مقتل مثل کوفه و اکبرم مثل حیدر

ای آهوی رمیده از حرم صید پریده بی پرم



غرق به خون علی اکبرم چه خاکی شد بر سرم

از آهت یه نگاه شعله ور دارم

از حالت به خدا بابا خبر دارم

این جسم ارباارباتو بگو باید

از رو خاک چطوری من آخه بردارم

جسمت پاره پاره شد کربلا غریبونه

ای کاش چیزی از تنت روی خاک جا نمونه

وای میرسه صدای خنده ها وقتی میزدی تو دست و پا

مرگمو میخواستم از خدا امون از این کربلا

ای آهوی رمیده از حرم صید پریده بی پرم

غرق به خون علی اکبرم چه خاکی شد بر سرم


منبع:
http://abaraatahowra.mihanblog.com







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو