loading...

نایس موزیک

منو اونقد درگیر خودت کن ، که از این زندگی چیزی نفهمم نمیخوام شاهد اون روزی باشم ، که تو هرچی بگی چیزی نفهمم منو اونقد درگیر خودت کن ، که کارم گیر این دنیا نباشه همین امروز و رویایی کن از عشق ، که کابو

حسین بازدید : 79 جمعه 16 فروردین 1398

منو اونقد درگیر خودت کن ، که از این زندگی چیزی نفهمم
نمیخوام شاهد اون روزی باشم ، که تو هرچی بگی چیزی نفهمم
منو اونقد درگیر خودت کن ، که کارم گیر این دنیا نباشه
همین امروز و رویایی کن از عشق ، که کابوسی مث فردا نباشه
منو از خستگی از درد از بغض ف منو از غصه از دلشوره کم کن
در اون حد ظرفیت دارم که پُر شم ، پُرم شوخی ندارم باورم کن
منو از خستگی از درد از بغض ف منو از غصه از دلشوره کم کن
در اون حد ظرفیت دارم که پُر شم ، پُرم شوخی ندارم باورم کن
♫♫♫♫
اگه فرصت به ما رو کرده با عشق ، قراره بشکنه قفل عذابا


درو وا کن سمت من که ، به عشقت چشمه میبینم سرابُ
چنان گیج توئه فکرم که گاهی ، نمیفهمم کجای این زمینم
زمان دور خودش میچرخه و من فقط تصویری از تورو میبینم
منو از خستگی از درد از بغض ف منو از غصه از دلشوره کم کن
در اون حد ظرفیت دارم که پُر شم ، پُرم شوخی ندارم باورم کن
منو از خستگی از درد از بغض ف منو از غصه از دلشوره کم کن
در اون حد ظرفیت دارم که پُر شم ، پُرم شوخی ندارم باورم کن

http://mahtabmusic.ir







برچسب ها دانلود آهنگ Download Music دانلود آهنگ جدید منو اونقد درگیر خودت کن ، که از این زندگی چیزی نفهمم دانلود آهنگ بیکلام منو اونقد درگیر خودت کن ، که از این زندگی چیزی نفهمم منو اونقد درگیر خودت کن ، که از این زندگی چیزی نفهمم دانلود آهنگ منو اونقد درگیر خودت کن ، که از این زندگی چیزی نفهمم با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل منو اونقد درگیر خودت کن ، که از این زندگی چیزی نفهمم کد آهنگ پیشواز همراه اول منو اونقد درگیر خودت کن ، که از این زندگی چیزی نفهمم دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ منو اونقد درگیر خودت کن ، که از این زندگی چیزی نفهمم متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو