loading...

نایس موزیک

,    ,    دانلود آهنگ مهدی عسگری سر به سرم نزار,    دانلود اهنگ محبوب مهدی عسگری,    دانلود اهنگ بیا تو خوب من باش محبوب من باش,  

حسین بازدید : 1121 سه شنبه 06 فروردین 1398


,   
,    دانلود آهنگ مهدی عسگری سر به سرم نزار
,    دانلود اهنگ محبوب مهدی عسگری
,    دانلود اهنگ بیا تو خوب من باش محبوب من باش
,    مهدی عسگری رفتی
,    دانلود اهنگ خوشحالم مهدی عسگری

 http://tehranmusicdl.net/

 

سر به سر من نذار

من تو رو دوست دارم

نمیخوام تو بری تا توی غربت ببارم

همه دنیا مال تو ولی دل تو مال من

بیا تو عزیز جونم به دل من دل ببند

بیا تو خوب من باش محبوب من باش

عزیز من باش همه چیز من باش

اگه تو نباشی ،من بی تو میمیرم

میپوسم میمیرم ، دست مرگو پس از تو

 

دانلود آهنگ محبوب از مهدی عسگری

از تو میخوام تو با من باشی

هر دو بخندیم








برچسب ها دانلود آهنگ مهدی عسگری سر به سرم نزار دانلود اهنگ محبوب مهدی عسگری دانلود اهنگ بیا تو خوب من باش محبوب من باش مهدی عسگری رفتی دانلود اهنگ خوشحالم مهدی عسگری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو