loading...

نایس موزیک

    دانلود آهنگ فک نکن بی تو میمیرم  یا که دلتنگ توام فک نکن دیدن  چشمای تو آرزوم شده خیلی وقته که تورو  سپردمت به روزگار خیلی وقته تاریخ  مصرف تو تموم شده تو واسم تموم

حسین بازدید : 55 سه شنبه 20 فروردین 1398

 

 

دانلود آهنگ فک نکن بی تو میمیرم 
یا که دلتنگ توام
فک نکن دیدن 
چشمای تو آرزوم شده
خیلی وقته که تورو 
سپردمت به روزگار
خیلی وقته تاریخ 
مصرف تو تموم شده
تو واسم تموم شدی...

 

 

این روزا به هركس و ناكسی كه تو زندگیم میاد

زود عادت میكنم و از این تنهایی دل میدم به پاش

بعد چند وقتی كه میذاره میره بازم مثل قبلیا

به خودم میگم چه ساده بودی دل دادی به پاش

انگاری تو از سنگ بودی و من شیشه

مگه بدتر از همین دلشکستنم میشه

چجور منتظری با دیدن اون صحنه پیش تو برگردم

حتی نمیدونستم وقتی دیدمش باید چیکارش میکردم

چجور دلت اومد وقتی با منی با یکی دیگه هم باشی

منه بازیچه هیچوقت فکر نمیکردم که دشمن من تو باشی

آهنگ نارو از اصغر صاحب

خاطراتت این روزا بدجوری داره خرابم میکنه

اون روزا برای من میمیردی و زنده میشدی

تا بهت میگفتم من عاشقت شدم دیوونه وار

بچه بازی در میاوردی و یه دنده میشدی

مگه بدتر از اینم میشه که با چشام دیدم

اومدش به سرم از همونی که میترسیدم

فكر نكن بی تو میمیرم یا كه دلتنگ توام

فكر نكن دیدن چشم های تو آرزوم شده

خیلی وقته كه تورو سپردمت به روزگار

خیلی وقته تاریخ مصرف تو تموم شده

http://nakaman1.ir/

 







برچسب ها Download Music متن آهنگ فک نکن بی تو میمیرم یا که دلتنگ توام متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول فک نکن بی تو میمیرم یا که دلتنگ توام دانلود آهنگ جدید فک نکن بی تو میمیرم یا که دلتنگ توام دانلود آهنگ فک نکن بی تو میمیرم یا که دلتنگ توام با کیفیت 320 دانلود آهنگ بیکلام فک نکن بی تو میمیرم یا که دلتنگ توام کد آهنگ پیشواز ایرانسل فک نکن بی تو میمیرم یا که دلتنگ توام فک نکن بی تو میمیرم یا که دلتنگ توام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو