loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ چقدر صبوری بکنم,    دانلود اهنگ تو میگی بد شدی باهام دیگ نمیمیری برام,    آهنگ من میگم از خودت بپرس ببین بامن چیکار کردی,   

حسین بازدید : 91 چهارشنبه 22 اسفند 1397


,    دانلود اهنگ چقدر صبوری بکنم
,    دانلود اهنگ تو میگی بد شدی باهام دیگ نمیمیری برام
,    آهنگ من میگم از خودت بپرس ببین بامن چیکار کردی
,    متن اهنگ من میگم از خودت بپرس
,    دانلود اهنگ چرا من اینجوری عاشق تو شدم
,    اهنگ بد شدی باهام
,    دانلود اهنگ های ارسلان
,    اهنگ جدید ارسلان بادیگارد
,    دانلود آهنگ ارسلان بی تو نمیتونم

 

متن آهنگ جدید ارسلان از خودت بپرس

تو میگی بد شدی باهام دیگه نمیمیری برام افتاده از سرت هوام من میگم از خودت بپرس
به گریه میفتی بازم میگی که دور شدی ازم نمیشی دلواپس واسم من میگم از خودت بپرس

من میگم از خودت بپرس چی شد من اینجوری شدم
چی شد که با اون همه عشق راضی به این دوری شدم
هر آدمی یه روز یه جا خسته میشه از همه چی
میپرسه از خودش چرا دلش خوشه آخه به چی

شعر آهنگ جدید ارسلان از خودت بپرس

خودت یه کاری کردی که بریدم از تو و خودم پشیمونم کردی شدید از اینکه عاشقت شدم
هم به زمین هم به هوا گیر میدادی و شک داشتی یه روز خوش برای من واسه خودت تو نذاشتی

من میگم از خودت بپرس چی شد من اینجوری شدم
چی شد که با اون همه عشق راضی به این دوری شدم
هر آدمی یه روز یه جا خسته میشه از همه چی
میپرسه از خودش چرا دلش خوشه آخه به چی

هر چی میگفتم من از عشق میگفتی که شعار نده هیچ وقت نفهمیدی چقدر به خاطرت حالم بده

چقدر صبوری بکنم درد و بریزم تو خودم

ببین چیکار کردی که من مثه دیوونه ها شدم , مثه دیوونه ها شدم , مثه دیوونه هاا

من میگم از خودت بپرس , من میگم از خودت بپرس

من میگم از خودت بپرس ببین با من چیکار کردی

من میگم از خودت بپرس , من میگم از خودت بپرس

من میگم از خودت بپرس ببین با من چیکار کردی

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

http://www.jenabmusic.com







برچسب ها دانلود اهنگ چقدر صبوری بکنم دانلود اهنگ تو میگی بد شدی باهام دیگ نمیمیری برام آهنگ من میگم از خودت بپرس ببین بامن چیکار کردی متن اهنگ من میگم از خودت بپرس دانلود اهنگ چرا من اینجوری عاشق تو شدم اهنگ بد شدی باهام دانلود اهنگ های ارسلان اهنگ جدید ارسلان بادیگارد دانلود آهنگ ارسلان بی تو نمیتونم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو