loading...

نایس موزیک

  Lyrics Music Arsan Hosseini Nazo Ada   ترانه و شعر آهنگ ناز و ادا اَرسان حسینی تو با ناز و ادا از کوچه ی ما داری میگذری بلنده موی تو سیه گیسوی تو ازم دل میبری  تویی توو فال من

حسین بازدید : 11 دوشنبه 15 اردیبهشت 1399

 

Lyrics Music Arsan Hosseini Nazo Ada

متن آهنگ ناز و ادا اَرسان حسینی

 

ترانه و شعر آهنگ ناز و ادا اَرسان حسینی

تو با ناز و ادا از کوچه ی ما داری میگذری
بلنده موی تو سیه گیسوی تو ازم دل میبری

 

تویی توو فال من ولی از حال من حیف بی خبری
از من دل نکن توو دنیا مثل من کسی نداره دلبری

چشمای گریون منو حال پریشون منو یه دنیا عشقم مال تو
دلواپسی های منو بی کسی های منو حتّی بهشتم مال تو

چشمای گریون منو حال پریشون منو یه دنیا عشقم مال تو
دلواپسی های منو بی کسی های منو حتّی بهشتم مال تو

تکست آهنگ ناز و ادا اَرسان حسینی

من میام دنبال تو دل و جونم مال تو تو فقط برام بخند
بی من میری کجا دلم پیشت مونده جا
جز من به هیشکی دل نبند

تویی توو فال من ولی از حال من حیف بی خبری
از من دل نکن تو دنیا مثل من کسی نداره دلبری

چشمای گریون منو حال پریشون منو یه دنیا عشقم مال تو
دلواپسی های منو بی کسی های منو حتّی بهشتم مال تو

چشمای گریون منو حال پریشون منو یه دنیا عشقم مال تو
دلواپسی های منو بی کسی های منو حتّی بهشتم مال تو

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو