loading...

نایس موزیک

کد آهنگ پیشواز همراه اول لحظه ای کاش کمی صبر کنی بخاطر من ,دانلود آهنگ بیکلام لحظه ای کاش کمی صبر کنی بخاطر من,دانلود آهنگ لحظه ای کاش کمی صبر کنی بخاطر من با کیفیت 320,دانلود آهنگ,متن آهنگ لحظه ای کا

حسین بازدید : 275 پنجشنبه 16 اسفند 1397

کد آهنگ پیشواز همراه اول لحظه ای کاش کمی صبر کنی بخاطر من ,دانلود آهنگ بیکلام لحظه ای کاش کمی صبر کنی بخاطر من,دانلود آهنگ لحظه ای کاش کمی صبر کنی بخاطر من با کیفیت 320,دانلود آهنگ,متن آهنگ لحظه ای کاش کمی صبر کنی بخاطر من ,لحظه ای کاش کمی صبر کنی بخاطر من,دانلود آهنگ جدید ایرانی,Download Music,کد آهنگ پیشواز ایرانسل لحظه ای کاش کمی صبر کنی بخاطر من ,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید لحظه ای کاش کمی صبر کنی بخاطر من,

لحظه ای  کاش کمی صبر کنی ♪ به خاطر من   …♪♪

مرهم ♪ حال دلم باش طبیب ♪ ماهر من   …♪♪

من ♪  به قربان تو و حالت جذاب ♪  نگاهت   …♪♪

مبتلای توام و ♪  باخته ام دل به ♪  نگاهت   …♪♪

ای وای ♪  هوایی شده این ♪  دل   …♪♪

چه حالی ♪  شده از حال دلت با ♪  خبرم کن   …♪♪

ای وای ♪  هوایی شده این ♪  دل   …♪♪

چه حالی ♪  شده تو مرا عاشق ♪  ترم کن   …♪♪

ای وای ♪  به چشمای تو ♪  سوگند   …♪♪

که نقاشی ♪  لبخند تو ایمان ♪  مرا برد   …♪♪

ای وای ببین ♪  برق نگات آن صورت ♪  ماهت   …♪♪

چه بلایی ♪  سرم آورد   …♪♪

دل به دریا ♪  زده ام سمت نگاه ♪  تو عزیزم   …♪♪

دل من یوسف افتاده به چاه تو عزیزم   …♪♪

من در صدد یار و تو دلدار ♪  و چه تقدیر ♪  قشنگی   …♪♪

من باشم و تو باشی و ای وای چه تصویر قشنگی   …♪♪

ای وای ♪  هوایی شده این ♪  دل   …♪♪

چه حالی ♪  شده از حال دلت ♪  با خبرم کن   …♪♪

ای وای ♪  هوایی شده این ♪  دل   …♪♪

چه حالی شده ♪  تو مرا عاشق ♪  ترم کن   …♪♪

ای وای ♪  به چشمای تو ♪  سوگند   …♪♪

که نقاشی ♪  لبخند تو ایمان ♪  مرا برد   …♪♪

ای وای ♪  ببین برق ♪  نگات   …♪♪

آن صورت ماهت ♪  چه بلایی سرم ♪  آورد   …♪♪

http://javan-music.com/


دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول لحظه ای کاش کمی صبر کنی بخاطر من دانلود آهنگ بیکلام لحظه ای کاش کمی صبر کنی بخاطر من دانلود آهنگ لحظه ای کاش کمی صبر کنی بخاطر من با کیفیت 320 دانلود آهنگ متن آهنگ لحظه ای کاش کمی صبر کنی بخاطر من لحظه ای کاش کمی صبر کنی بخاطر من دانلود آهنگ جدید ایرانی Download Music کد آهنگ پیشواز ایرانسل لحظه ای کاش کمی صبر کنی بخاطر من متن آهنگ دانلود آهنگ جدید لحظه ای کاش کمی صبر کنی بخاطر من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو