loading...

نایس موزیک

,    دانلود آهنگ دیگه دل ندارم یوسف زمانی,    دانلود اهنگ یوسف زمانی اسمشو چی بزارم,    دانلود اهنگ یوسف زمانی با تو خوبه حالم,    دانلود اه

حسین بازدید : 25 جمعه 09 آذر 1397



,    دانلود آهنگ دیگه دل ندارم یوسف زمانی
,    دانلود اهنگ یوسف زمانی اسمشو چی بزارم
,    دانلود اهنگ یوسف زمانی با تو خوبه حالم
,    دانلود اهنگ همه چی تمومه شدی مال قلبم
,    اسمشو چی بذارم یوسف زمانی
,    دانلود اهنگ همه چی تمومه شدی مال قلبم یوسف زمانی
,    دانلود آهنگ با تو یه جوریه که هرچی بخوامو دارم
,    آهنگ اسمشو چی بذارم یوسف زمانی
,    اهنگ اسمشو چی بزارم

دانلود تک آهنگ دیگه دل ندارم یوسف زمانی ,دانلود بهترین آهنگ های ایرانی,متن آهنگ دیگه دل ندارم یوسف زمانی ,دانلود آهنگ گلچین,دانلود موزیک,دانلود آهنگ دیگه دل ندارم یوسف زمانی,کد آهنگ دیگه دل ندارم یوسف زمانی ,شعر آهنگ دیگه دل ندارم یوسف زمانی ,دانلود آهنگ زیبای دیگه دل ندارم یوسف زمانی ,دانلود آهنگ مجاز,دانلود ترانه دیگه دل ندارم یوسف زمانی,دانلود آهنگ دیگه دل ندارم یوسف زمانی با کیفیت 320,تکست آهنگ دیگه دل ندارم یوسف زمانی , متن ترانه دیگه دل ندارم یوسف زمانی ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید دیگه دل ندارم یوسف زمانی,دانلود موزیک آهنگ ترانه موسیقی,

همه چی تمومه شدی مال قلبم دیگه کسی جز تو نمیخوره به دردم

با تو دیگه میشه ی شبه ره صد ساله رو رفت 

همه خوبیا رو میخوام از ته دلم واست همه دنیام شدی جونم 

با تو ی جوریه که هر چی که بخوامو دارم

بیقرار بیقرارم با تو خوبه حالم دیگه دل ندارم دیگه با تو رو روالم 

نمیدونم حال الانمو اسمشو چی بزارم

با تو ی جوریه که هر چی که بخوامو دارم

بیقرار بیقرارم با تو خوبه حالم دیگه دل ندارم دیگه با تو رو روالم 

نمیدونم حال الانمو اسمشو چی بزارم

جا تو توو دلم دیگه به هیچکسی نمیدم چه بخوای نخوای بخاطرت از همه دس کشیدم

تو فوق العاده ای درمونو چاره ای

نمیدونی ولی واسه من ی نفس دوباره

 با تو ی جوریه که هر چی که بخوامو دارم

بیقرار بیقرارم با تو خوبه حالم دیگه دل ندارم دیگه با تو رو روالم 

نمیدونم حال الانمو اسمشو چی بزارم

 با تو ی جوریه که هر چی که بخوامو دارم

بیقرار بیقرارم با تو خوبه حالم دیگه دل ندارم دیگه با تو رو روالم 

نمیدونم حال الانمو اسمشو چی بزارم

با تو ی جوریه که هر چی که بخوامو دارم

بیقرار بیقرارم با تو خوبه حالم دیگه دل ندارم دیگه با تو رو روالم 

نمیدونم حال الانمو اسمشو چی بزارم

با تو ی جوریه که هر چی که بخوامو دارم

بیقرار بیقرارم با تو خوبه حالم دیگه دل ندارم دیگه با تو رو روالم 

نمیدونم حال الانمو اسمشو چی بزارم

 

 

http://www.jenabmusic.com

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







برچسب ها دانلود آهنگ دیگه دل ندارم یوسف زمانی دانلود اهنگ یوسف زمانی اسمشو چی بزارم دانلود اهنگ یوسف زمانی با تو خوبه حالم دانلود اهنگ همه چی تمومه شدی مال قلبم اسمشو چی بذارم یوسف زمانی دانلود اهنگ همه چی تمومه شدی مال قلبم یوسف زمانی دانلود آهنگ با تو یه جوریه که هرچی بخوامو دارم آهنگ اسمشو چی بذارم یوسف زمانی اهنگ اسمشو چی بزارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو