loading...

نایس موزیک

,    ,    دانلود اهنگ میثاق راد خنده یار,    دانلود اهنگ خنده ی یار,    دانلود اهنگ میثاق راد خنده یار ریمیکس,    دانلود ریمی

حسین بازدید : 42 چهارشنبه 15 اسفند 1397


,   
,    دانلود اهنگ میثاق راد خنده یار
,    دانلود اهنگ خنده ی یار
,    دانلود اهنگ میثاق راد خنده یار ریمیکس
,    دانلود ریمیکس اهنگ خنده یار
,    میثاق راد و مهدی یاریان خنده یار
,    اهنگ خنده یار ریمیکس
,    دانلود ریمیکس خنده یار
,    دانلود اهنگ منو تو بارونو شبو دریا کنارو
,    میثاق راد ناز یار

,   

 

متن آهنگ میثاق راد و مهدی یاریان خنده ی یار

دستاتو بزار تو دستام
که دلِ من بیقراره
چی میشه خدا امشبم
نم بارونم بباره
که دلم هوای تو داره
منو تو و بارونو و شبو دریا کنارو
یه هوای خوبِ دو نفره وای خنده ی یار
دلِ بیقرارو شدی دار و ندارو
وای که از این حرفا گذشته دیگه کارو
نازِ یارو

تورو من دیدمتو های شدم
من همونی که تو میخوای شدم
دل بده دل به دلت داده دلم
عاشق روی تو زیبای شدم
منو تو و بارونو و شبو دریا کنارو
یه هوای خوبِ دو نفره وای خنده یار
دلِ بیقرارو شدی دار و ندارو
وای که از این حرفا گذشته دیگه کارو
نازِ یارو

http://sakhamusic.ir/%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%DB%8C%D8%AB%D8%A7%D9%82-%D8%B1%D8%A7%D8%AF-%D9%88-%D9%85%D9%87%D8%AF%DB%8C-%DB%8C%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D9%86%D8%AF%D9%87-%DB%8C-%DB%8C%D8%A7%D8%B1/

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ میثاق راد خنده یار دانلود اهنگ خنده ی یار دانلود اهنگ میثاق راد خنده یار ریمیکس دانلود ریمیکس اهنگ خنده یار میثاق راد و مهدی یاریان خنده یار اهنگ خنده یار ریمیکس دانلود ریمیکس خنده یار دانلود اهنگ منو تو بارونو شبو دریا کنارو میثاق راد ناز یار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو