loading...

نایس موزیک

  بریز ساقی؛ که امشب بی قرارم…●♪♫هوای گریه داره، حالِ زارم●♪♫بریز ساقی؛ که امشب مستِ مستم… که امشب توبه ام را من شکستم●♪♫من خمارم، ساقیا!●♪♫پیمانه می خواهد، دلم●♪♫استکان پر کن! میِ

حسین بازدید : 11 چهارشنبه 15 آبان 1398

 

بریز ساقی؛ که امشب بی قرارم…●♪♫
هوای گریه داره، حالِ زارم●♪♫
بریز ساقی؛ که امشب مستِ مستم… که امشب توبه ام را من شکستم●♪♫
من خمارم، ساقیا!●♪♫
پیمانه می خواهد، دلم●♪♫
استکان پر کن! میِ جانانه می خواهد، دلم…●♪♫

 


بریز ساقی؛ که تنهایم در این شب… کسی را من ندارم؛ جز غم و درد●♪♫
بریز ساقی؛ که تو بر من دوایی●♪♫
من خمارم ساقیا!●♪♫
پیمانه می خواهد، دلم●♪♫
استکان پر کن! میِ جانانه می خواهد، دلم…●♪♫

https://music-fa.com

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود ریمیکس مرتضی جعفرزاده ساقی متن و شعر آهنگ مرتضی جعفرزاده ساقی کد پیشواز مرتضی جعفرزاده ساقی همراه اول کد پیشواز مرتضی جعفرزاده ساقی ایرانسل دانلود آهنگ مرتضی جعفرزاده ساقی دانلود آهنگ جدید مرتضی جعفرزاده ساقی لینک مستقیم دانلود آهنگ مرتضی جعفرزاده ساقی با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو