loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ بیا ببین همه دنیام جهنم شده,    فول البوم محمد رضا عشریه,    دانلود آهنگ محمدرضا عشریه خانومم,    دانلود آهنگ محمدرضا عشریه

حسین بازدید : 323 چهارشنبه 08 اسفند 1397


,    دانلود اهنگ بیا ببین همه دنیام جهنم شده
,    فول البوم محمد رضا عشریه
,    دانلود آهنگ محمدرضا عشریه خانومم
,    دانلود آهنگ محمدرضا عشریه من نباشم
,    دانلود تمام اهنگهای محمد رضا عشریه
,    محمدرضا عشریه تنهام نزار
,    اهنگ بمیرم سرت داد زدم هر سری بی بهونه
,    محمدرضا عشریه نمیدونم چی شد
,    دانلود آهنگ عشریه

,   

 

بیا ببین تموم دنیام جهنم شده حست به من یا که خیانته

خونت کم شده از رفتن اینجوری قلبت مصمم شده

از زمینو زمان دارم بد میارم ای خدا

به خدا دیگه روم حتی تاثیرم نداره دار

براحتیه هر چه تمامتر شد ازم جدا

قلب من آدم بشو نیست

 این عشق دیگه عشق بشو نیست

تکرارین ملودیام شعرام دیگه شعر بشو نیست

بش بگید که حالم بده

بش بگید که میمیرم براش

یادت میاد همون پسرم که هیچ وقت واست چیزی کم نذاشت

بش بگید که خودش رفته ولی حلقش دستمه توو دست چپ

خبر نداره از حالو روزم

بش بگید که دلتنگشم

وقتی با غریبه دیدم خوشه 

آرامش این شبا مردن

بش بگید اگه برنگرده آمادم برا مردن

بش بگید کم آوردم

بش بگید واسه دیدنش هر جا که بگید گشتم

بش بگید گذشتم ازش    

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 http://www.jenabmusic.com/63081/music-prestige.html







برچسب ها دانلود اهنگ بیا ببین همه دنیام جهنم شده فول البوم محمد رضا عشریه دانلود آهنگ محمدرضا عشریه خانومم دانلود آهنگ محمدرضا عشریه من نباشم دانلود تمام اهنگهای محمد رضا عشریه محمدرضا عشریه تنهام نزار اهنگ بمیرم سرت داد زدم هر سری بی بهونه محمدرضا عشریه نمیدونم چی شد دانلود آهنگ عشریه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو