loading...

نایس موزیک

,    دانلود آهنگ از پیشم نرو هرچی تو بخوای,    دانلود آهنگ درکم کن محسن یگانه 320,    دانلود ریمیکس اهنگ درکم کن محسن یگانه,    منو درکم کن

حسین بازدید : 33 شنبه 20 مرداد 1397


,    دانلود آهنگ از پیشم نرو هرچی تو بخوای
,    دانلود آهنگ درکم کن محسن یگانه 320
,    دانلود ریمیکس اهنگ درکم کن محسن یگانه
,    منو درکم کن یه کم
,    محسن یگانه درکم کن mp3
,    منو درکم کن یکم ریمیکس
,    دانلود موزیک ویدیو درکم کن محسن یگانه
,    دانلود آهنگ بند بند حرف من پشت هر لبخند من
,    دانلود اهنگ بند بند

https://upmusics.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%D8%AD%D8%B3%D9%86-%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AF%D8%B1%DA%A9%D9%85-%DA%A9%D9%86/

دانلود آهنگ محسن یگانه درکم کن

هم‌اکنون برای شما کاربران آهنگ منو درک کنم با صدای محسن یگانه را با متن و دو کیفیت 320 و 128 آماده کرده ایم

شعر و آهنگسازی : محسن یگانه

از آلبوم نگاه

Download New Song By : Mohsen Yeganeh – Darkam Kon With Text And Direct Links In Upmusic

Mohsen Yeganeh Negah دانلود آهنگ محسن یگانه درکم کن

 

متن آهنگ درکم کن محسن یگانه

♪♪♫♫♪♪♯

حرفم این بوده همش روزی که میترسم ازش
روزی که خسته بشی و بخوای منو ترکم کنی
آخه وقتی با منی حرف رفتن میزنی♪♪♫♫♪♪♯
مگه چی خواستم به جز اینکه یه کم درکم کنی
آخه بی انصافیه تا همینجا کافیه
تا کجا میخوای به این فاصله مجبورم کنی
من به هر دری زدم تورو از دستت ندم
تا کجا میخوای به این فاصله مجبورم کنی
منو درکم کن یه کم از پیشم نرو♪♪♫♫♪♪♯
هرچی تو بخوای همون میشم نرو
از حسم بهت فرصت بده که بگم
بگم دیوونتم منو درکم کن یه کم
منو درکم کن یکم از پیشم نرو
هرچی تو بخوای همون میشم نرو
از حسم بهت فرصت بده که بگم
بگم دیوونتم منو درکم کن♪♪♫♫♪♪♯

بند بند حرف من پشت هر لبخند من
هی میخواستم بت بگم حرفی که توی دلمه
من فقط خواستم بگم فکر من باشی یه کم
فکر من که غصه هام قد تمومه عالمه
نه میشه دست کشید ازت نه میشه دل برید ازت
نه میشه پنهونش کنم این حس عاشق بودنو
کاش بدونی خستم و انقدر بهت وابستمو
انقده میگم که باور کنی احساس منو
درکم کن یه کم از پیشم نرو♪♪♫♫♪♪♯
هرچی تو بخوای همون میشم نرو
از حسم بهت فرصت بده که بگم
بگم دیوونتم منو درکم کن یه کم
منو درکـم کن یکم از پیشم نرو
هرچی تو بخوای همون میشم نرو
از حسم بهت فرصت بده که بگم♪♪♫♫♪♪♯
بگم دیوونتم منو درکـم کن یه کم

♪♪♫♫♪♪♯

کد آهنگ پیشواز محسن یگانه درکم کن برای ایرانسل : 3318652

کد آوای انتظاری محسن یگانه درکم کن برای همراه اول : 76955

♪♪♫♫♪♪♯

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود آهنگ از پیشم نرو هرچی تو بخوای دانلود آهنگ درکم کن محسن یگانه 320 دانلود ریمیکس اهنگ درکم کن محسن یگانه منو درکم کن یه کم محسن یگانه درکم کن mp3 منو درکم کن یکم ریمیکس دانلود موزیک ویدیو درکم کن محسن یگانه دانلود آهنگ بند بند حرف من پشت هر لبخند من دانلود اهنگ بند بند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو