loading...

نایس موزیک

همونایی که دورتن آره مثل خودتن آره همونا رو میخواستی یه جورایی دلم دوست داره اما تو هیچ وقت نخواستی دل کندن از من ساده بود قطعا ساده باختم بازم خودمو میشناسم دل کندن از تو کار قلب من نیست نگو این تقدی

حسین بازدید : 27 دوشنبه 15 مهر 1398

همونایی که دورتن آره مثل خودتن آره همونا رو میخواستی
یه جورایی دلم دوست داره اما تو هیچ وقت نخواستی
دل کندن از من ساده بود قطعا ساده باختم بازم خودمو میشناسم
دل کندن از تو کار قلب من نیست نگو این تقدیره نگو دست من نیست
همونایی که دورتن آره مثل خودتن آره همونا رو میخواستی
یه جورایی دلم دوست داره اما تو هیچ وقت نخواستی
همونایی که دورتن آره مثل خودتن آره همونا رو میخواستی
یه جورایی دلم دوست داره اما تو هیچ وقت نخواستی

 

 

https://beepmusic.org

دانلود آهنگ با کيفيت 320 + کلیک کنید







برچسب ها دانلود اهنگ همونایی دورتن اره مثل خودتن اره همونایی که دوران اره مثل خودتن اره اهنگ همونایی که دورتن اره دانلود اهنگ علی درخشان دانلود آهنگ علی درخشان دورهمی دانلود آهنگ علی درخشان از اولم معلوم بود دانلود اهنگ از اولم معلوم بود اهنگ دورهمی علی درخشان علی درخشان ازاول هم معلوم بود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو