loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ فهمیدم عاشقت شدم علیزاده,    دانلود آهنگ خیلی خوش حالم علیزاده,    دانلود آهنگ محمد علیزاده خیلی خوشحالم که تو بدنیا اومدی,  &nb

حسین بازدید : 122 پنجشنبه 02 اسفند 1397


,    دانلود اهنگ فهمیدم عاشقت شدم علیزاده
,    دانلود آهنگ خیلی خوش حالم علیزاده
,    دانلود آهنگ محمد علیزاده خیلی خوشحالم که تو بدنیا اومدی
,    دانلودآهنگ خیلی خوشحالم علیزاده با لینک مستقیم
,    دانلود آهنگ تو اومدی به دنیا
,    دانلود آهنگ بی کلام محمد علیزاده خیلی خوشحالم
,    متن آهنگ خیلی خوشحالم محمد علیزاده
,    آکورد آهنگ خیلی خوشحالم محمد علیزاده
,    کلیپ خیلی خوشحالم از اینکه تو بدنیا اومدی

,   

 

 

متن آهنگ خیلی خوشحالم از محمد علیزاده
خیلی خوشحالم از اینکه
تو به دنیا اومدی تو
دنیا فهمید که تو انگار
نیمه گمشده می تو

زندگی خیلی خوبه
چون که خدا تو رو داده
روز تولدم برام
فرشته شو فرستاده

Fereshtasho Ferestade

خدا مهربونی کرده
تو رو سپرد دست خودم
دستتُ گرفتم و
فهمیدم عاشقت شدم

Fahmidam Asheghet Shodam
خدا مهربونی کرده
تو رو سپرد دست خودم
دستتُ گرفتم و
فهمیدم عاشقت شدم

Fahmidam Asheghet Shodam

آورده دنیا یه دونه
اون یه دونه پیش منه
خدا فرشته هاشو که
نمی سپره دست همه
ترانه آهنگ خیلی خوشحالم از محمد علیزاده

تو نمی اومدی پیشم
من عاشق کی می شدم
به خاطر اومدنت
یه دنیا ممنون توام

Ye Donya Mamnoone Toam

خدا مهربونی کرده
تو رو سپرد دست خودم
دستتُ گرفتم و
فهمیدم عاشقت شدم

Fahmidam Asheghet Shodam
خدا مهربونی کرده
تو رو سپرد دست خودم
دستتُ گرفتم و
فهمیدم عاشقت شدم

Fahmidam Asheghet Shodam

https://www.bibakmusic.com/7238/music-دانلود-آهنگ-محمد-علیزاده-خیلی-خوشحالم.html







برچسب ها دانلود اهنگ فهمیدم عاشقت شدم علیزاده دانلود آهنگ خیلی خوش حالم علیزاده دانلود آهنگ محمد علیزاده خیلی خوشحالم که تو بدنیا اومدی دانلودآهنگ خیلی خوشحالم علیزاده با لینک مستقیم دانلود آهنگ تو اومدی به دنیا دانلود آهنگ بی کلام محمد علیزاده خیلی خوشحالم متن آهنگ خیلی خوشحالم محمد علیزاده آکورد آهنگ خیلی خوشحالم محمد علیزاده کلیپ خیلی خوشحالم از اینکه تو بدنیا اومدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو