loading...

نایس موزیک

دانلود آهنگ چقدر قشنگ بود لحظه اول آشناییمون حسین عامری موزیک جدید حسین عامری با کیفیت 320 در سایت قرار گرفت برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید چقدر قشنگ بود لحظه اول آشناییمون چه زود تم

حسین بازدید : 15 جمعه 25 مهر 1399

دانلود آهنگ چقدر قشنگ بود لحظه اول آشناییمون حسین عامری

موزیک جدید حسین عامری با کیفیت 320 در سایت قرار گرفت

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

چقدر قشنگ بود لحظه اول آشناییمون

چه زود تموم شد عشقی که پایان نداشت برا دوتامون

خودت میدونی درد کمی نیست 

این فراموشی برای هردوتامون

بهت میگفتم پیشم میمونی

داد میزدی اکه بری تموم میشه این زندگونی

من موندمو تو رفتیو قولت شکست

زخم زبون های همه هر ثانیه پشتم شکست

عاشق نبودی ببینی چی میکشم بدون تو

دانلود آهنگ من موندمو تو رفتیو قولت شکست حسین عامری

حالا یه دردی موند برام 

هر ثانیه من میکشم درد چشات

گفتی میمیری اگه نبینی یه روز منو

چند وقت رفتی از کی میگیری حال و هواتو

ساده بودم میخندیدی باور میکردم من دروغاتو

هرشب بازم دلتنگتم کاش بشنوم باز دروغاتو

دانلود آهنگ با کیفیت 320

320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو