loading...

نایس موزیک

,    ,    ,    دانلود آهنگ پازل بند یه روزی میری,    دانلود ریمیکس اهنگ قایق کاغذی از پازل باند,    متن اهنگ یه روزی میری و م

حسین بازدید : 39 یکشنبه 23 دی 1397


,   

,   
,    دانلود آهنگ پازل بند یه روزی میری
,    دانلود ریمیکس اهنگ قایق کاغذی از پازل باند
,    متن اهنگ یه روزی میری و میدونم اون روز نزدیکه
,    یه روزی میری و میدونم اون روز نزدیکه ریمیکس
,    ریمیکس اهنگ قایق کاغذی پازل بند
,    دانلود ریمیکس قایق کاغذی پازل بند
,    ی روزی میری و میدونم اون روز نزدیکه ریمیکس
,    دانلود آهنگ پازل بند یه روزی میری ریمیکس
,    دانلود اهنگ قایق کاغذی ریمیکس

♪♪♫♫♪♪♯

یه روزی میری و میدونم اون روز نزدیکه دل بزرگم ازت پر زخمای کوچیکه

دارم عادت میکنم به این اشکای پنهونی داری به زور گذشته ها عاشق من میمونی♪

آخه نگاه تو مثل یه آدم عاشق نیــــست کسی که حرفی نداره اون آدم سابق نیـست ♪

قایق کاغذی من اگر چه نشسته به گل برو ولی بی جواب نمیمونه شکستن دل

UpMusicTag دانلود آهنگ پازل باند خاطره سازی 2

لحظه به لحظه ی من با غم تو سپری شد سهم من از همه چی غصه و در به دری شد
کاش یه بارم که شده حال و هوای دل تو عوض میشد ♪
لحظه به لحظه ی تو خنده به گریه ی چشمامه حقته هرچی بگی حق منم همین اشکامه ♪
عکسای دوتاییمون مرهم قلب شکستمه همرامه ♪

هرچی گفتم اگه میشه نرو نشنیدی بگو حال منو فهمیدی ♪
جوری رفتی که تمومه گذشته بمیره دل خسته بهونه بگیره♪
دوست دارم ولی واسه ی گفتنشم دیره ( 1 بار تکرار ) ♪

♪♪♫♫♪♪♯

آخرش رسید روزی که خسته شی ازم گفته بودم اینو یادته♪
آخرش رسید روزی که عکس گریه هام تو چشای بیخیالته♪
آخرش به آخرش رسید این رابطه ♪

تا درو نبستی برگردو عشقتو به قلبم بد کردو ♪♪

قلب من نداشت انتظار این دردو ♪
از تو غیر این تب چی دارم از شبای بی تو بیزارم ♪
تو میخوای بری با وجود اصرارم ♪
پیش من بمون من هنوز دوست دارم ♪

پازل باند خاطره سازی

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

https://upmusics.com







برچسب ها دانلود آهنگ پازل بند یه روزی میری دانلود ریمیکس اهنگ قایق کاغذی از پازل باند متن اهنگ یه روزی میری و میدونم اون روز نزدیکه یه روزی میری و میدونم اون روز نزدیکه ریمیکس ریمیکس اهنگ قایق کاغذی پازل بند دانلود ریمیکس قایق کاغذی پازل بند ی روزی میری و میدونم اون روز نزدیکه ریمیکس دانلود آهنگ پازل بند یه روزی میری ریمیکس دانلود اهنگ قایق کاغذی ریمیکس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو