loading...

نایس موزیک

,    ,    دانلود آهنگ مهدی احمدوند و حامد برادران,    دانلود اهنگ مهدی احمدوند از دست تو دلگیرم,    دانلود اهنگ مهدی احمدوند اخه تو قشنگ تری

حسین بازدید : 325 پنجشنبه 04 بهمن 1397


,   
,    دانلود آهنگ مهدی احمدوند و حامد برادران
,    دانلود اهنگ مهدی احمدوند از دست تو دلگیرم
,    دانلود اهنگ مهدی احمدوند اخه تو قشنگ ترینی
,    اهنگ معروف مهدی احمدوند
,    دانلود آهنگ مهدی احمدوند و سامان جلیلی
,    دانلود آهنگ بن بست از مهدی احمدوند
,    دانلود آهنگ مهدی احمدوند و راوین
,    دانلود اهنگ اخه تو قشنگترینی
,    دانلود آهنگ حامد برادران

,   

 

بازم عشقو بی قراری باز هی چشم انتظاری♫
بازم هر شب بترسم بری منو تنهام بذاری♫
بگو یار منی هر جا بودی چطور دل سنگمو ربودی♫
همون عشقی که تو خواب و تو رویا دیدم تو بودی♫
از دست تو دلگیرم چند روزه منو نمی بینی و دل میسوزه♫
از دست تو دلگیرم چند روزه تو رو نمی بینیم و دل میسوزه♫
انقدر دنبال تو هی گشتم تا که تو رو پیدا کردم♫
انقدر تو رو دوست داره دلم که در دل روی تو وا کردم♫
آخه تو قشنگ ترینی تو مهربون ترینی♫
واسه این دل شکستم تو پناه آخرینی♫
بازم عشقو بی قراری باز هی چشم انتظاری♫
بازم هر شب بترسم بری منو تنهام بذاری♫
بگو یار منی هر جا بودی چطور دل سنگمو ربودی♫
همون عشقی که تو خواب و تو رویا دیدم تو بودی♫
از دست تو دلگیرم چند روزه منو نمی بینی و دل میسوزه♫
از دست تو دلگیرم چند روزه تو رو نمی بینیم و دل میسوزه♫
انقدر دنبال تو هی گشتم تا که تو رو پیدا کردم♫
انقدر تو رو دوست داره دلم که در دل روی تو وا کردم♫
آخه تو قشنگ ترینی تو مهربون ترینی♫
واسه این دل شکستم تو پناه آخرینی♫
از دست تو دلگیرم چند روزه♫
تو رو نمیبینم و دل میسوزه♫

♪♪♫♫♪♪♯

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

https://upmusics.com/

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 







برچسب ها دانلود آهنگ مهدی احمدوند و حامد برادران دانلود اهنگ مهدی احمدوند از دست تو دلگیرم دانلود اهنگ مهدی احمدوند اخه تو قشنگ ترینی اهنگ معروف مهدی احمدوند دانلود آهنگ مهدی احمدوند و سامان جلیلی دانلود آهنگ بن بست از مهدی احمدوند دانلود آهنگ مهدی احمدوند و راوین دانلود اهنگ اخه تو قشنگترینی دانلود آهنگ حامد برادران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو