loading...

نایس موزیک

,    دانلود آهنگ افغانی چشمان سیاه قربانت شوم,    دانلود اهنگ افغانی چشمان سیاه,    دانلود اهنگ چشمان سیاه قربانت شوم از منصور,    دانلود آه

حسین بازدید : 133 سه شنبه 18 دی 1397



,    دانلود آهنگ افغانی چشمان سیاه قربانت شوم
,    دانلود اهنگ افغانی چشمان سیاه
,    دانلود اهنگ چشمان سیاه قربانت شوم از منصور
,    دانلود آهنگ چشمات سیاه منصور با کیفیت
,    دانلود اهنگ چشمان سیاه نسرین
,    دانلود آهنگ چشمون سیاه منصور 320
,    دو چشمان سیاه افغانی داری
,    دانلود موزیک ویدیو چشمان سیاه منصور
,    دانلود موزیک ویدیو چشم سیات منصور

تکست و متن آهنگ چشم سیاه قربانت شوم من احمد ظاهر

چشم سیاه داری قربانت شوم من

خانه کجا داری میهمانت شوم من

زلف سیه داری قربانت شوم من

خانه کجا داری مهمانت شوم من

سرت عاشق شد رویت قربان

گرفتار توام مویت قربان

آهنگ افغانی احمد ظاهر چشم سیاه داری

هزاران راز دل نا گفتـــه گفتـی

دو چشمان سخن گــویته قـربان

اگر یار مـرا دیدی به خلـوت

بگو ای بیوفا ای بی مـروت

گریبان راز دستت چاک کـردم

نخواهم دوخت تــــا روز قیـامت

 

http://new-song.ir

دانلود آهنگ کیفیت بالا با لینک مستقیم







برچسب ها دانلود آهنگ افغانی چشمان سیاه قربانت شوم دانلود اهنگ افغانی چشمان سیاه دانلود اهنگ چشمان سیاه قربانت شوم از منصور دانلود آهنگ چشمات سیاه منصور با کیفیت دانلود اهنگ چشمان سیاه نسرین دانلود آهنگ چشمون سیاه منصور 320 دو چشمان سیاه افغانی داری دانلود موزیک ویدیو چشمان سیاه منصور دانلود موزیک ویدیو چشم سیات منصور
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو